Håller på att samla ihop mina gamla bilstereo grejjer för att stoppa in dom i min Jetta Mk1:a. Sen ska jag köpa till ett eller ev. två nya högtalar kit. Fram och bak.
Det handlar om SPL Dynamics SD-5.2 el. SPL Dynamics SD-6.2, har inte bestämt mig än vilken storlek. Kom gärna med förslag på vad ni tror blir bäst och varför. Har tyvärr ingen återförsäljare i närheten så ja kan åka att lyssna på dom. Blir att köpa från www.dBakuten.se. Litar på er som föreslagit dom här på Garaget!
Men iaf. har ett RF steg med 4*40wrms vid 4ohm och 4*75wrms vid 2ohm. Det borde väl blir rätt ok va??
Basen blir en Ground Zero 10" modell kommer jag inte ihåg, men den har några år på nacken, den är iaf inte av deras billigaste modeller. Ska driva den med ett Ground Zero GZHA 2350x. Hoppas de med ska bli bra i min lilla Jettaetta!!
Skrev fel om basen det är en CDT Audio HD10SQ. Har ingen info om basen, fast den är rätt krallig. Kanske har någon annan info om den. Kanske kan komma med förslag om storlek på låda och om slutsteget jag har duger??