Vill också bara säga: vilken diskussion det blev här Jag har läst någonstans ute på nätet för klänge sedan att diskmedel inte är bra för lack pg. av lacken blir uttorkad och matt. Sedan blir det helsike och få upp blänket igen, så det låter jag nog allt bli. Min bils lack är nog lite för tunn och har en del skavanker lite här och där efter folk som smält upp sina bildörrar i bilen. Jag kanske ska ta och lacka om den till slut, men vill gärna ha lite råd om vilka medel som är bäst så jag kan hålla bilen fin fräsh så länge som möjligt utan att det kostar alltför mycket. Bilen är välldigt fräsh förövrigt rostmässigt. Han är som ny under och den enda rost som jag kan hitta är lite på höger dörr som jag försöker förhindra att sprida sig. Har målat bilen under list med svart färg, Isotrol och Isoguard pansar.
vet inte hur man kan kolla vad dom innehåller mera som sagt google säger fan inte mycket om diskmedeln,,!
Har skickat iväg ett mejl till Procter & Gamble (tillverkarna) och fråga om det innehåller slipmedel nu Får hoppas dom svarar bara så man får lite fakta.
Då kan vi döda den myten en gång för alla, nu har Procter & Gamle svarat med följande mejl;
Hej Marcus,
Tack för ditt meddelande.
Yes Diskmedel innehåller inte slipmedel.
Om du har övriga frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att kontakta oss igen.
Med vänlig hälsning Elin PROCTER & GAMBLE KONSUMENTSERVICE nordicsconsumers@custhelp.com
vet inte hur man kan kolla vad dom innehåller mera som sagt google säger fan inte mycket om diskmedeln,,!
Har skickat iväg ett mejl till Procter & Gamble (tillverkarna) och fråga om det innehåller slipmedel nu Får hoppas dom svarar bara så man får lite fakta.
Då kan vi döda den myten en gång för alla, nu har Procter & Gamle svarat med följande mejl;
Hej Marcus,
Tack för ditt meddelande.
Yes Diskmedel innehåller inte slipmedel.
Om du har övriga frågor eller synpunkter är du alltid välkommen att kontakta oss igen.
Med vänlig hälsning Elin PROCTER & GAMBLE KONSUMENTSERVICE nordicsconsumers@custhelp.com
Japp, då va jag inte ute o bajkade helt och hållet :-) Coolt, då vet vi !