13 juni 2012
Trådstartare
Tjena, har beslutsångest över vilken bil jag ska välja.
Jag ska köpa en BMW 523 Kombi har två att välja emellan
Val 1.
BMW 523 Kombi årsmodell 2008 Färg mörkgrå. xenon. Kanon bekväma säten skinn med nackkuddar i övrigt ingen speciell utrustning förutom advantage och komfort. och ljuspaket.
Gått 10042 mil Kostar 159000:-
En ägare som har varit något slags IT företag som haft den på leasing, bilar har star/stop knapp som är rätt sliten samma gällande ratten. 2-3 millimeter kvar på sommardäck
Val 2.
BMW 523 Kombi årsmodell 2007 Färg Ljus Brun. Xenon. Skinn säten utan nackkuddar känns en aning "hårdare" att sitta i. som Val 1 ingen speciell utrustning utom advantage och komfort och ljuspaketet.
Gått 14022 Mil kostar 129000:-
En ägare en farbror som är född 1953 som köpt och ägt den tills nu. Jätte fin inuti och allmänt kanon fresh. Inga som hällst slitage eller sådant. 5-6 milimeter kvar på sommardäck
Jag har otrolig beslutsångest över dessa två bilar. Färgen spelar igentligen ingen roll utan tänker mer på vad jag får mest bil för pengarna. Båda har kamkedja och går jättefint. Jag resonerar att den äldre farbrorn har nog tagit mer hand om sin bil än företaget som säker haft flera anställda som kört den och det är svårt att spåra hur de kört bilen.
Vad tycker ni? Åsikter vore härligt att höra. Tack.
Senast redigerat av doofy (13 juni 2012)
Dont Drink And Drive, "bara nollor bakom ratten" ;)