Hejsan är sugen på en sån här vinge till min 740, jag tycker alla andra 740 vingar är för stora, så till min fråga går det att montera av en sån här vinge för att sedan bara limma på den på min 740. För i så fall kan man ju kolla skrotarna efter en vinge för en billig peng, är inte så sugen på o byta hela bakluckan.
Jag gissar att den där är eftermonterad pga den sitter som hej kom och hjälp mig... antagligen sitter den bara med dubbelhäftande eller liknande... oavsett hur det sitter så går den att få bort.
Nepp, men jag la ut en köpesannons om skummgummi vinge på svenska7/900klubbens forum och fick napp av flera så det är nog inte jättesvårt att få tag på.
Jag gissar att den där är eftermonterad pga den sitter som hej kom och hjälp mig... antagligen sitter den bara med dubbelhäftande eller liknande... oavsett hur det sitter så går den att få bort.
nej den är inte eftermonterad, det finns två olika sorters gummivingar, ena kortare modellen går inte utöver sidoskärmarna bak, medans denna modellen gör det.
Vingen sitter fast med 10-12 stycken muttrar, strl 10, enligt en på 700 klubben.