3169
Sök

Stulen Bmw 645 Mitt I Skåne!!

456 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
zemet skrev:
VinDisel skrev:

Med ''Kebab'' menade du nog att det är invandrare som stulit bilen genom att använda ordet kebab undviker du att påpeka  just Invandrare...det vet varken du eller jag nått om ..

Seriöst menar ni allvar med att det inte skulle vara invandrare som har stulit bilen när den ses från och till i rosengård och har blivit stulen i skåne?

Det spelar ingen roll vem som stulit bilen.. Det är fult att anklaga någon för något som man själv inte vet något om...Det viktigaste är att den som äger bilen får tillbaka den i gott skick .

men om vi vänder på det , säg att bilen blivit stulen , sen har den vistats till och från på stureplan eller södermalm i stockholm ..Är det då en  svensk som har snott bilen ?
Ditt resunemang är helt  sjukt grabben... ibland är det bättre att vara tyst smile

456 Inlägg
7 augusti 2012
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:

PK-kärringar finns det gott om, men japp det kan lika väl lukta surströmming om det gör dig gladare.

Med ''Kebab'' menade du nog att det är invandrare som stulit bilen genom att använda ordet kebab undviker du att påpeka  just Invandrare...det vet varken du eller jag nått om ..

"Vi fick precis parkeringsböter på bmw. samma kväll som den stals så stod den i Malmö törnrosen hårds väg.. mitt i Rosengård. Om någon har sett vår 645 där så skulle vi vara tacksamma om ni kontakt oss."

Vem parkerar en bil i rosengård om man inte bor där och eftersom 86% av invånarna i Rosengård är invandrare så är du bara naiv att tro något annat.

Motargument?

edit: zemet hann före.

Det skulle absulut ej kunna vara nån av de 14% då?

4 164 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
zemet skrev:
VinDisel skrev:

Seriöst menar ni allvar med att det inte skulle vara invandrare som har stulit bilen när den ses från och till i rosengård och har blivit stulen i skåne?

Det spelar ingen roll vem som stulit bilen.. Det är fult att anklaga någon för något som man själv inte vet något om...Det viktigaste är att den som äger bilen får tillbaka den i gott skick .

Så varför börja ifrågasätta ifall bilen luktade kebab?

Spelar ingen roll som du säger bilen är stulen och det spelar ingen roll om det är invandrare eller inte. Garaget är inte rätt plats att diskutera invandringspolitik eller invandrarrelaterad brottslighet.

Men det man kan fråga sig nu när bilen har varit borta såpass länge och folk har sett den köras hårt om man vill ha tillbaka den? Hade ni försäkring på bilen?

Självlärd
3 083 Inlägg
7 augusti 2012
Hade den stått på stureplan eller södermalm så ja då hade det nog med största sannolikhet varit en svensk som varit och fingrat.

Din moralpredikan är helt sjuk.. Ibland är det bättre att vara tyst.

Skitsamma garaget är inte gjort för att moralpredika, diskutera politik likväl som invandrarpolitik. Bara lägg ner istället så TS slipper få sin tråd låst PGA ditt trams.
Senast redigerat av Volvo142_73a (7 augusti 2012)

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
men om vi vänder på det , säg att bilen blivit stulen , sen har den vistats till och från på stureplan eller södermalm i stockholm ..Är det då en  svensk som har snott bilen ?
Ditt resunemang är helt  sjukt grabben... ibland är det bättre att vara tyst smile

Nej varför skulle jag gissa etniciteten på tjuven om det inte vore ett invandrartätt område? Jag gissar inte ur tomma intet. Du får gärna utvecka dig vad du menar med att mitt resonemang är sjukt.

24 Inlägg
7 augusti 2012
Ni kommer få denna tråden låst.. Lägg ner nu.

456 Inlägg
7 augusti 2012
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:

Nej varför skulle jag gissa etniciteten på tjuven om det inte vore ett invandrartätt område? Jag gissar inte ur tomma intet. Du får gärna utvecka dig vad du menar med att mitt resonemang är sjukt.

bättre att vi skiter it och smutsar ner tråden ännu mera..
Försök att ta reda på mer konkret fakta istället och att hjälpa  killen att finna sin kärra..

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
7 augusti 2012
VinDisel skrev:
Stoner_fuzz skrev:
VinDisel skrev:

bättre att vi skiter it och smutsar ner tråden ännu mera..
Försök att ta reda på mer konkret fakta istället och att hjälpa  killen att finna sin kärra..

Ta av dig nattmössan din fåne.

on topic: Får du tillbaka  bilen så måste den självklart genomgå en stor koll så allt stämmer osv, det brukar lösa sig med försäkringsbolagen.

243 Inlägg
7 augusti 2012
Trådstartare
Oj bättre att vi håller oss till trådens ämne nu.

Stoner_fuzz: jo självklart får man ju kolla igenom bilen om något är fel..

Sök