drawen skrev:
Vill ju helst slippa lyfta bort kammen, känner inte att det är nått jag klarar av, men kanske går att putsa lite fint med något fint våtslippapper, sedan spänna fjädern och flytta ut p-boxen något.
Satt ingen kil på min gamla caddy och drevet satt som tusan, stod man skulle knacke med ett don genom ett hål i kåpan bakom aldeles i överkant på drevet men det gick absolut inte. Fick knacka tillsammans med en pefekt passande avdragare som jag ändå fick hålla ihop med ett spännband för att den inte skulle glida ur.
Jag gjorde markeringar på axeln, låste pumpen, drog fast remmen runt dreven men det hjälpte inte fick ställa om allt, fömodligen var det veven som rärde sig.
Det är väl inte kamdrevet som behöver stå i nått visst läge utan, veven (fanns en pyttelitet märke där mellan två stora skåror) öppnade ett litet lock så såg man det.
Sen pumpen går att låsa i rätt läge med en borr.
Sen kommer jag inte riktigt ihåg i vilken ordning allt skulle drar åt och släppas på.
Fick hjälp med detta men blir till att ge det ett nytt försök själv och hoppas man kommer ihåg.