Angående: Subaru träff i Västerås

Ravall
28 november 2011 · 51 Inlägg

God dag alla glada!

Vi på Subaru forumet har diskuterat lite att försöka få ihop en liten träff i Västerås för Imprezor och övriga Subaru ägare.

Vi har spånat på helgen 10-11/12 och träffas på Hälla eller Erikslund i Västerås för att prata lite bilar och även kanske kunna ta och äta lite tillsammans.

Så nu lyfter jag frågan här på Garaget.org! Finns det något intresse för en träff?? Sprid detta gärna vidare till alla ni känner med Subaru märke på huven!

// Rasmus @ Ravall

Galnt
28 november 2011 · 353 Inlägg

skulle vara kul, men tyvärr e den helgen redan bokad för min del sad have fun iaf! big_smile

Ravall
28 november 2011 · 51 Inlägg

Galnt skrev:
skulle vara kul, men tyvärr e den helgen redan bokad för min del sad have fun iaf! big_smile

Vi har inte bokat något datum utan vore kul och se när folk kunde så kanske man kan se när dom flesta kan?
Så när skulle det passa dej ?? Och får man fråga vad för kul som var inbokat big_smile

_R_
2 december 2011 · 132 Inlägg

ja, varför inte smile, inte alltför långt till västerås iaf. inte roligare att köra i vår da?, när alla antagligen har sina subarus i bruk och sommarfälgar är på osv...

Gibbs
10 januari 2012 · 11 Inlägg

Jag kan då!

_R_
29 mars 2012 · 132 Inlägg

dog det här ut lr finns det en subba träff i planeringen?, vore roligt!

_R_
7 augusti 2012 · 132 Inlägg

?

-PonKen-
8 augusti 2012 · 106 Inlägg

Vore ju kul om det kunde fixas en träff smile

Subaru Impreza STI "Black on Pink" (2005)
_R_
8 augusti 2012 · 132 Inlägg

ja som fan, någonstans i mellansverige typ. någon fin lördagförmiddag lr nåtsmile, finns ju en del imprezor ändå.
snart är det ju försent tyvärr...

Lindbloom Sthlm(s)low
11 augusti 2012 · 168 Inlägg

Skulle va intressant med nån träff:)

BlauMes
11 augusti 2012 · 1 801 Inlägg

För de stockholms subbar som vill så ska vi samlas på högstabanan i haninge imorgon söndag kl 10 för att titta på rallycross smile

Saab 9-3 (2008)
Lindbloom Sthlm(s)low
11 augusti 2012 · 168 Inlägg

såg de på ssc men har tyvärr ingen möjlighet då man jobbar:(

BlauMes
11 augusti 2012 · 1 801 Inlägg

Lindbloom skrev:
såg de på ssc men har tyvärr ingen möjlighet då man jobbar:(

Tråkigt!
Jag hoppas på bra väder! smile

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang