3828
Sök

HJÄLP! genomgång för kabel från hytt till motor AUDI A4?

6 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
undrar om någon vet vart smidigaste vägen för kabelgenomgång från hytt till batteri i AUDI A4? ska stoppa in ett slutsteg men hittar ingen smidig genomgång. kabeln ska från bakluckan genom kupe´n in till batteriet.

tackar på förhand!

Kettunen
14 mars 2007
Det finns redan ett färdigt hål....
Ovanför pedalerna typ finns det ett hål med tät gummipackning runt. Bara dra den genom där. Hittar du inte hålet så kolla i motor rummet vart kablarna leder in i cupen

6 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
det är en 02, har letat men det finns bara en konstig grej jag inte vill ta bort den ser ut som plast. är det den enda vägen isåfall?

tack för det snabba svaret!!

417 Inlägg
14 mars 2007
jonasolsone skrev:
det är en 02, har letat men det finns bara en konstig grej jag inte vill ta bort den ser ut som plast. är det den enda vägen isåfall?

tack för det snabba svaret!!

jag drog min ström kabel på vänster sida om batteriet (sett framifrån) finns en ledig gummigenomförning där

Living the good Life!
585 Inlägg
14 mars 2007
Vikken årsmodell, jag drog min genom vänster sida upp genom kabelhärvan och vidare ut ifrån boxen där motorstyrdonen sitter, sedan mot batteriet, om du vill kan jag visa dig bilder på det. Jag gjorde det i en B6

When the flag drops, the Bullshit stops.

6 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
AUDI A4 -02....skitsvårt att hitta en genomgång

6 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
det sitter ett ovalt litet gummigrej på passagerarsidan, vet ni vad det är? vill inte ta bort något som jag kan skada....om inte hur stor ca är plyggen man ska ta ur? den på passagerar sidan är ca2x3cm.....

tacksam för svaren!

Living the good Life!
585 Inlägg
14 mars 2007
Jag har uppdaterat mina bilder på min profil, kolla in hur jag drog, och jag man ser gummigenomföringen fast jag har inte använt den. Gör det som är enklast för dig.

Bilplåtslagare
49 Inlägg
14 mars 2007
ässsh lägg kabeln i slang å dra skiten genom ett hål från bagaget under bilen längs balken in till batteriet

Living the good Life!
585 Inlägg
14 mars 2007
Crissse skrev:
ässsh lägg kabeln i slang å dra skiten genom ett hål från bagaget under bilen längs balken in till batteriet

Hahahahhah, kanske okej om det är en gammal bil, men en ganska ny bil så skulle jag inte acceptera det, ser för billigt ut.

6 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
tack så mycket för hjälpen ska försöka imorgon!

tusen tack!

Living the good Life!
585 Inlägg
14 mars 2007
Ingen fara, alltid roligt att hjälpa en audiägare!

Sök