JDM=Japanese Domestic Market vilket betyder Japanska inrikes marknaden om ja inte har helt fel så JDM bilar är endast dom bilar som BARA såldes i Japan.
Men kanske bara ja som vill dra de så hårt
Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
JDM=Japanese Domestic Market vilket betyder Japanska inrikes marknaden om ja inte har helt fel så JDM bilar är endast dom bilar som BARA såldes i Japan.
Håller med dig där, dock så har nog just JDM-uttrycket övergått till att beskriva en speciell stil numera.
Jag håller med dig Anubis Men då skulle mer än hälften av bilarna försvinna. Både från denna tråden o alla andra på sidan som kallar sig jdm. Så länge dom inte kör med fejk hjul o fejk hit o dit. Eller tror att stance o hellaflush o sånt är jdm
Och ett bidrag på min egen "så mycket JDM det går"
Hej har bara en fråga är tacksam om någon kan hjälper mig jag har en honda civic 89,jag hade tänkt köpa kjolpaket,Angeleyes framljusen med pos-ljus till pärlan. och dom har suttit på en honda crx 89. frågan är om dom passar. mvh alexander
Håller med dig där, dock så har nog just JDM-uttrycket övergått till att beskriva en speciell stil numera.
Gick över för att beskriva en viss still för 10 år sen...