3440
Sök

service bok borta...:O

13 Inlägg
19 mars 2007
Trådstartare
va gör man om serviceboken helt plötlsigt är borta?
hade bilen inne på värdering, så säger de att de inte hittar boken, jag vet att den legat i pärmen men nu borta, hittar den inte nån stans.

hur gör man
kan man återskapa den
hur kommer man i kontakt med ev serviceförtag i tyskland osv, den är imp.

2 123 Inlägg
19 mars 2007
You are screwed.
Tyvärr men så är det, den boken är mer kär än bibeln för importerade bilar.
Senast redigerat av Fredrik.Gustavsson (19 mars 2007)

13 Inlägg
19 mars 2007
Trådstartare
men vafan, nån måste ju vara ansvarig för att lämnas tillbaka om man lämnar in bilen på verkstad, inte tror man den blir snodd på en verkstad?

2 123 Inlägg
19 mars 2007
Inkdragon skrev:
men vafan, nån måste ju vara ansvarig för att lämnas tillbaka om man lämnar in bilen på verkstad, inte tror man den blir snodd på en verkstad?

Nej verkligen inte, sånt ska inte toleraras.
Men tror du dom har tagit den så ställ dom mot vägen och tvinga dom på betalningen av service för bilens värde har garanterat sjunkit med några tusen pga boken.

13 Inlägg
19 mars 2007
Trådstartare
jag vet att den suttit på första sidan, nu är det tomt där.
ska sälja bilen när som helst nu. fan om de inte fixar fram den, då blir det jävlar liv i helvetet. och det är den enda servicen jag gjort på bilen så ingen har ju haft nytta av att ta fram den innan. ska jävlar gå in det i morrn bitti kl 0700 när de öppnar, fixar de inte fram en lika dan med alla stämplar om de nu inte hittat den o lagt den åt sidan, så ska jag snacka med vd på företaget, sen går jag fan ut i pressen om de inte löser det. jävla sätt att göra. är lagom jävla arg just nu. BAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!1
Senast redigerat av Inkdragon (19 mars 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
19 mars 2007
Tvinga de att köpa bilen av dig tongue
Eller så krossar du alla deras rutor.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök