Nu är de såhär att jag har nere lådan och tänkte trycka dit en 6 puckad sinter och eventuellt en stadigare tryckplatta. Motorn är ju en B234f och lådan är m46, vart köper jag det ? Har ringt till kl-racing men dom kunde inte svara på om deras grejer passar just min bil, så ver nån eller kan tipsa om nått så är jag väldigt tacksam. Tack på förhand! Mvh/Sebastian
-763 tryckplattan och en 228mm sinter passar ju . väldigt konstigt att dom inte visste om det skulle passa. men kan ju säga att din låda kommer rasa snart med en stöddig koppling
Okej ja de var de jag sa åt en kille, men han nämde aldrig om att lådan inte palla, har ungefär 180-190 sughästar, men kanske köper en värre organisk lamell då eller var tror du?
Okej ja de var de jag sa åt en kille, men han nämde aldrig om att lådan inte palla, har ungefär 180-190 sughästar, men kanske köper en värre organisk lamell då eller var tror du?
vid lite värre körning så brukar dom lådorna inte palla så länge. oavsätt om du har original koppling eller nån värre . men med värre koppling så är risken bra mycket större att den går sönder. jag har haft sönder m46 å m47:er + kardan med 116 vilda hästar. men om du inte ska trimma eller byta låda rekomenderar jag original grejer annars skulle jag byta till m90
Om man missa växlarna på m90 ryker ju synkringarna som bekant, men har faktiskt hört att m46 är rätt hållbara, men hur hållbara och vad man jämför med är ju en annan femma