tjenare tjenare köpte en amazon fö 2 veckos sen ida och de e mitt första projekt och de kommer bli väldigt mycke ombyddnad/renovering så får se hur de blir i slutändan lite bilder på "raggarzonen"
Ser ut att vara ett riktigt bra utgångsprojekt för ett renovering/lättare custombygge!
Ska följas!
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
J*VLIGT ledsen att de inte har uppdaterat men har inte gjort så mkt ska skaffa lite grejer och svetsen vill inte sammarbeta och har inte haft tillgång till någon kamera men ska försöka fixa en kamera å får ni se lite va som hänt
ser jävligt tajt ut med bälgarna. det måste va minst 10 mm frigång runt bälgarna i alla lägen. annars kommer det bli hål på dom rätt snabbt.
de e inte så noga de va ju mer som test ska bygga om framvagnen lite har den för tillfället i rummet eftersom motorn ska in där så ja få lite mer plats