Jag gillade 940 fronten på min 740 turbo men hade jag haft den tidiga så skulle jag inte rört den. Addon är väl snyggt men lika vanligt som 940 front eller?
Jag har också en front liggandes men får bli den gamla fronten också fixa USA lampor senare Nästa vecka hoppas jag på nya tag med bilen tyvärr är motivationen noll
Detta känns skumt att skriva men bilen är tillsalu.... Bilen har stått hos lackeraren som skulle fixa till den i 1.5 månader och sist jag var där hade dom inte ens rört bilen ... Därför blev motivationen noll på bilen och jag köpte en ny bil som syns ( gröna 940 ) och pga det har jag ingen garageplats ledig för 740.
Vet ni någon som är sugen på att fortsätta bygga på den eller ni själva kanske? Så bara hör av er. Är inte omöjlig och priset beror på vad som ska följa med.. Tycker ju de är synd att behöva skrota den :'( ....
Hejsan! var längesedan man skrev här men bilen är klar! Eller en bil blir aldrig klar men så klar jag kommer göra den iallafall.. bilen måste tyvärr säljas med en sorg i hjärtat..
Säg nu precis vad ni tycker och tänker Vill veta vad ni tycker om resultatet
Riktigt snygg! Men du behöver polera upp kofångarna och grillen så dom blir lika blanka som backspeglarna. Saknar ett snyggt ändrör och dimljusen fram också.
Riktigt snygg! Men du behöver polera upp kofångarna och grillen så dom blir lika blanka som backspeglarna. Saknar ett snyggt ändrör och dimljusen fram också.
Tack Backspeglarna är lackade i bilens färg Drf dom är blanka Ja de gör ju de men hitta inget snyggt Beslutsångest (a)
fick du på kofångarna utan att behöva göra någoting nu när den är breddad?
Ja de fick jag men på 740 (äldre) så är ju stötfångarna i 3delar, dvsa "ändarna" är lösa så gick att följa breddningen bra på en 940 kan de bli värre har ingen koll på de
Har varit väldigt slarvig här men projektet är sålt, såldes pga varken tid eller plats till den då jag hellre bygger vidare på min gröna 940, roligare med effekt än utseende tycker jag men tackar för visat intresse av er som följt tråden