2847
Sök

Supra inför bes

51 Inlägg
16 januari 2013
#21
man bygger om lycktorna så man får rätt ljusbild.
sen om man kör med felaktig ljusbild, kan man köra med dimljusen på supra, sitter lycktan, polisen märker inget

183 Inlägg
16 januari 2013
Trådstartare
#22
azid skrev:
Mack skrev:
diina skrev:

Jag kör på eu lampor över bes . vill att den går igenom blankt än att få en smäll på lyktorna.

Ingen ide att tjaffsa grabbar. alla har olika åsikter och fått olika svar.
Det jag undrar är, hur är ljusbilden med de här "felaktiga" lyktorna som är monterade?
Är ljusbilden helt åt helvete med dem så kan man ju inte köra med dem, oavsett hur snygga dom är..
Är det snyggt gör det väl desamma om alla mötande trafikanter för svetsblink och svarar med helljus?
För det verkar ju vara attityden hos ts.
Nej inge fel på ljusbilden. Men de är inte e godkända


Forummoderator
26 299 Inlägg
16 januari 2013
#23
diina skrev:
azid skrev:
Mack skrev:

Det jag undrar är, hur är ljusbilden med de här "felaktiga" lyktorna som är monterade?
Är ljusbilden helt åt helvete med dem så kan man ju inte köra med dem, oavsett hur snygga dom är..
Är det snyggt gör det väl desamma om alla mötande trafikanter för svetsblink och svarar med helljus?
För det verkar ju vara attityden hos ts.
Nej inge fel på ljusbilden. Men de är inte e godkända
Är ljusbilden korrekt så är det förmodligen 50/50 chans att de antingen går igenom, eller inte.
Allt beror nog på..jag höll på att säga hur kort kjolen är men..haha..snarare kanske hur noga besiktningsmannen undersöker lyktorna.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

183 Inlägg
16 januari 2013
Trådstartare
#24
Mack skrev:
diina skrev:
azid skrev:

Är det snyggt gör det väl desamma om alla mötande trafikanter för svetsblink och svarar med helljus?
För det verkar ju vara attityden hos ts.
Nej inge fel på ljusbilden. Men de är inte e godkända
Är ljusbilden korrekt så är det förmodligen 50/50 chans att de antingen går igenom, eller inte.
Allt beror nog på..jag höll på att säga hur kort kjolen är men..haha..snarare kanske hur noga besiktningsmannen undersöker lyktorna.
haha jag får väll försöka;P kan hjälpa.



Sök