3558
Sök

Solfilm eller solarplexus

9 Inlägg
9 januari 2013
Trådstartare
Jag har en v70 99a som ja skulle vilja tona, har hört att solarplexus är bra, men då kan man ju inte veva ner rutorna, och försökte tona den själv, men då är problemet att jag måste lös med sidorutorna bak, vilket verkar vara rätt så drygt.. Tips? plus och minus?

If it doesn´t scare you, you dont have enough horsepower!

46 Inlägg
23 januari 2013
Jag kan lägga solfilm på den.
Och då kommer du kunna veva ner rutorna hur mycket du vill=)

3 371 Inlägg
23 januari 2013
Jag har plex på bakrutan tycker det är kanon.  Om du inte ska vdva ner rutor så är det en kanon val

502 Inlägg
24 januari 2013
Kingkeso skrev:
Jag har en v70 99a som ja skulle vilja tona, har hört att solarplexus är bra, men då kan man ju inte veva ner rutorna, och försökte tona den själv, men då är problemet att jag måste lös med sidorutorna bak, vilket verkar vara rätt så drygt.. Tips? plus och minus?

nej du behöver inte ta lös rutorna för att tona

det beror ju på hur mycket tålamod du har om du vill lära dig tona själv, inte så svårt men det blir väl inte perfekt första gången (:

Vill du lära dig så finns det sjukt mycket filmer på youtube som visar hur man gör, även deegee som också svarat här har lagt upp en hög filmer

87 Inlägg
24 januari 2013
tona dom!!!! kostar nästan lika mycket som solariplexus som skramlar om du gillar hög musik

9 Inlägg
30 januari 2013
Trådstartare
Ja är ju inte kungen på å tona rutor.. Känns ju jävligt dyrt och lämna in den på firma. Finns inte så många bra här uppe heller..
Får vänta till våren då de behövs smile

If it doesn´t scare you, you dont have enough horsepower!

Sök