3606
Sök

HJÄLP! V50 T5 R-design, mer ljud ur avgassystemet?

385 Inlägg
11 februari 2013
TheDeacon skrev:
Okej tack! smile någon som vet nån verkstad i Skåne där man kan köpa JT och som monterar på allt ? :p

Varför inte bara fråga din lokala volvoverkstad om någon kan montera det åt dig om du köper det själv? Avgassystem som avgassystem.

773 Inlägg
11 februari 2013
Busgrabb skrev:
silversnurran skrev:
TheDeacon skrev:
Okej tack! smile någon som vet nån verkstad i Skåne där man kan köpa JT och som monterar på allt ? :p

bsr ellerautotech? borde ju göra det men inte helt 100

Sist jag kollade så låg Autotech i Trollhättan....

no shit sherlock men hört talas och samarbetspartner dock vet jag inte om dem har det men kan iaf tala för maptun dem ligger långt upp åt helvete men fick ändå hjälp av en verkstad i lund via maptun som hjälpte mig då deras boxar störde något i bilen, så sluta upp my sådana kommentarer snälla inget över sittar snack gillas inte, men ska ju iaf inte komentera här och grattis till att du blir första blockerade andvändaren för mig:P

Rejsa ?
2 959 Inlägg
11 februari 2013
silversnurran skrev:
Busgrabb skrev:
silversnurran skrev:
bsr ellerautotech? borde ju göra det men inte helt 100

no shit sherlock men hört talas och samarbetspartner dock vet jag inte om dem har det men kan iaf tala för maptun dem ligger långt upp åt helvete men fick ändå hjälp av en verkstad i lund via maptun som hjälpte mig då deras boxar störde något i bilen, så sluta upp my sådana kommentarer snälla inget över sittar snack gillas inte, men ska ju iaf inte komentera här och grattis till att du blir första blockerade andvändaren för mig:P

Svårt att ta någon på allvar som inte kan börja en mening med stor bokstav och sedan dessutom inte skriva resten av den korrekt eller sätta en punkt när den är slut.

Du skrev Autotech, inte kolla om det finns en samarbetspartner till Autotech i grötätarregionen....sorry menar Skåne smile
Därav min kommentar för att inte förvilla trådskaparen.
Senast redigerat av Busgrabb (11 februari 2013)

Autotech

773 Inlägg
11 februari 2013
Busgrabb skrev:
silversnurran skrev:
Busgrabb skrev:

Svårt att ta någon på allvar som inte kan börja en mening med stor bokstav och sedan dessutom inte skriva resten av den korrekt eller sätta en punkt när den är slut.

Du skrev Autotech, inte kolla om det finns en samarbetspartner i grötätarregionen....sorry menar Skåne smile

men se där då hamnade vi på mellanstadie nivå igen tongue tänker la inte vara så dära omogen och komentera län etc för imo är det lågare än glocalnet

Sök