3203
Sök

Upprustning av Golf 3 på studentekonomi

Köpte en golf 3 för ett tag sen och den skall nu fixas till ett bättre skick. Vad som skall göra på bilen är: Kommer dock inte vara nått bygge som kommer göras på en helg då jag inte har dom pengarna till det :) Men vi får se vat... Visa mer

Fatboy Speed Shop
11 594 Visningar
Projektet avslutat 18 februari 2013
Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
21 oktober 2012
Trådstartare
bivit dåligt med jobb på golfen i veckan som varit, jävla regn väder.... men ska förhoppningsvis hända lite grjer nu i veckan smile

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
21 oktober 2012
Trådstartare
http://www.youtube.com/watch?v=lB4O6uds … ture=g-upl

Här har ni nått att kolla på i väntan på att ny sakaer ska hända golfen smile

vi hade en volvomotor ståndes på ens tällning i skolan som vi körde igång (:

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

630 Inlägg
21 oktober 2012
Fan, dom ställningarna med motor på, grymma som fan å man kan pajja det mesta!
Nice projekt! Känner igen mej på att försöka krama varenda krona för att ha råd med saker till bilen! Ser ut att bli nice projekt!

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
22 oktober 2012
Trådstartare
audicarsismine skrev:
Fan, dom ställningarna med motor på, grymma som fan å man kan pajja det mesta!
Nice projekt! Känner igen mej på att försöka krama varenda krona för att ha råd med saker till bilen! Ser ut att bli nice projekt!

ja nog försöker man hitta varenda krona man har hemma under soffan för att ha råd smile

76 Inlägg
22 oktober 2012
De gillar jaaa ! tongue mer mera ...... Mycket mera ...... Ja fyfan ! big_smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
28 oktober 2012
Trådstartare
Blivit dåligt med uppdateringar på sistone då datorn slutat fungerar plus att ja nu är i Norge på jobb har fixat med roost så bilder ska komma upp när ja kan fixa det smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
3 november 2012
Trådstartare
bilder kommer upp i veckan nu smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
9 november 2012
Trådstartare
äntligen gick skröthögen igenom besiktning tredje gången gillt ! big_smile

Ivarsson racing
152 Inlägg
10 november 2012
Kanoners! kommer följas smile

Volvo är fina saker det.
Kolla in min projekt tråd på ett väggbygge i en volvo --> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283030

76 Inlägg
11 november 2012
När kommer det upp mer bilder då på din pricke korv bil då ? tongue

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
12 november 2012
Trådstartare
fimpen_ns91 skrev:
När kommer det upp mer bilder då på din pricke korv bil då ? tongue

När jag får tag på nån dator som fujngerar wink

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
12 november 2012
Trådstartare

76 Inlägg
12 november 2012
Roligt tongue Min dator funkar fint den tongue Snart blir det en till bil  big_smilebig_smile Nu får vi äntligen styrsevro smile

76 Inlägg
22 november 2012
Här händer det inte mycket nu förtiden! Har bilen frysigt fast någonstans på nå åker eller ? tonguebig_smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
25 november 2012
Trådstartare
fimpen_ns91 skrev:
Här händer det inte mycket nu förtiden! Har bilen frysigt fast någonstans på nå åker eller ? tonguebig_smile

har inte hänt så mycket på bilen heller ju wink vänar ju på peningar så man kan måla bilfan smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
14 januari 2013
Trådstartare
har inte blivit mycke på bilsidan på ett tag nu då jag inte har nånstans att vara och hålla på . e lite kallt att stå på parkeringen å skruva bil i minusgrader smile

Fatboy Speed Shop
103 Inlägg
18 februari 2013
Trådstartare
denna tråd läggs nu ner då jag sålt bilen smile men förhoppningsvis kommer det upp en ny tråd med nya utmaningar i framtiden smile

Sök