4147
Sök

Någon kan mappa civincot i min s2?

Flockare
6 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
Hej! jag undrar om det finns någon som känner någon som känner någon som kanske kan få min biljävel till å gå? 

får aldrig tummen ur men nu tänkte jag att det rullar så mycket fina bilar ute och då vill jag ju själv också ut och öppna upp spjället lite:P

sitter ett civinco stand alone i den och adapterpiska till orginalpiskan.

ligger inlagt en startmapp som jag fått övermailad från civinco direkt men jag har nog bara fått igång den 2 gånger på den och går inget vidare alls... står bara och hoppar.

för att få lite inblick så sitter följande delar monterade.

3B motorn.

portad topp
street phase 2 kammar
smidda stakar
smidda kolvar
rostfritt grenrör
turbonetics T61 turbo
998cc spridare
orginal wg
rostfritt 3,5" dp -3" resten +racekatt
stor ic
justerbart yttre och inre kamdrev
ståldrev på veven
040 pump i tanken
044 pump på vägen fram
+säkert glömt massa skit

tanken är att köra på bensin då spridarna är nog lite väl små för att flöda för mer effekt med e85.

den kan nog bli rätt stark med dom här grejerna så skulle vara riktigt kul och få till det,

tycker någon att det är något som behöver ändras innan så skriv så byter jag ut det för nu ska skiten igång!

någon som annars vet vad priserna för en mappning är hos firmor bortikring?

tacksam för svar.

Mvh Richard

Det vackraste i livet är att äga

7 274 Inlägg
26 mars 2011
En heldagsmappning brukar väl ligga omkring 7,000-10,000kr.

Vart bor du och hur långt är du villig att åka?

Flockare
6 Inlägg
26 mars 2011
Trådstartare
jasså? kanske inte är så farligt? skulle vilja ha någon besiktningsmapp också så man kanske kan slinka igenom bilprovningen.. men det får dom vell lägga in på ett eget civincokort

jag hålls i norrköping. och har inga problem att slänga upp skiten på kärra och åka om det ger utdelning smile

Det vackraste i livet är att äga

161 Inlägg
20 februari 2013
och thats it inte något mer vad som hände eller? fick du fatt på som gillade att mappa med det sprutet?

High Speed Low Drive!

Sök