Klart du ska åka amerikanskt!

0kr i skatt fast det kostar 65kr i registerhållningsavgift, värdeminskningen är noll.
De drar som sagt lite mer bränsle men det spelar inte sån jättestor roll på 500mils körning.
Jag vet inte vad ni har för regler i Finland.
Däremot så tycker jag att de krånglar betydligt mer än nyare bilar, man kör några ggr så kommer ett nytt fel, sen går det nån vecka så klappar något annat ihop. Det känns som det spelar ingen roll om man bytt allting då börjar det bara om. Så det är dit pengarna går

Sen beror det förstås på vad man har för krav men man bör vara medveten att det är en del jävelskap på vägen för och hålla dom rullandes. När det funkar är det desto roligare, det är dom få stunderna man lever för

Priserna i Sverige är såpass låga nu att du kan få en bra bil på hemmaplan också, det år få som vill betala så jättemycket här för en bil.
Jag och en kompis köpte en Cheva 55a utställningsbil i delar i Usa för 3månader sen och nu har vi satt ihop den . Den säljer vi på plats i Usa för det lönar sig inte att ta hem den hit för marknaden är dålig, så fynda här hemma och pruta lite lagom så kommer du få en fin bil.
