3747
Sök

Audi A4 1.8T, Vilket avgasystem?

165 Inlägg
20 mars 2013
Trådstartare
Bror min frågade efter ett avgasystem till sin bil, Som är en Audi A4 1.8T STCC -04 (B6?), Blackline och allt vad det heter, Bilen är chippad.
Syftet är att få lite fränare ljud ur den, Har kikat på Simons och Ferrita system som går upp mot 7000Kr, Vilket kan vara lite väl, Vad finns det för alternativ då ett hemmabyggt inte kommer på fråga?

Tack på förhand.

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!

498 Inlägg
20 mars 2013
Hör med antingen Stertman.se eller tuningchip.se om pris på Milltek system, mycket fin kvalité och passform på dessa! Jag betalade ca 6500kr för mitt Milltek system till min Golf MK4 1,8T och det har riktigt trevligt ljud!

De klart, du har helt annan bil och säkerligen dyrare avgassystem men iallafall, skadar inte å fråga om priser! Milltek är ju fina grejjer som sagt! smile
Senast redigerat av Markus1987 (20 mars 2013)

165 Inlägg
20 mars 2013
Trådstartare
Markus1987 skrev:
Hör med antingen Stertman.se eller tuningchip.se om pris på Milltek system, mycket fin kvalité och passform på dessa! Jag betalade ca 6500kr för mitt Milltek system till min Golf MK4 1,8T och det har riktigt trevligt ljud!

De klart, du har helt annan bil och säkerligen dyrare avgassystem men iallafall, skadar inte å fråga om priser! Milltek är ju fina grejjer som sagt! smile

Tack för tipset!big_smile
Tyvärr så kostar ett sytem runt 10,000Kr, Vilket är ännu dyrare än vad jag hade kollat på innan.
Antagligen för att det är fyra ljuddämpare.hmm

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!

Sök