Är ju kanske det som är meningen, å är det inte bra om det funkar?
Jo visst är det väl det, jag tycker dock att allt som har med 'klimathotet' är på tok för överdrivet därför tycker jag det är löjligt. Varningstexter kan sättas på allt, men varför inte låta folk bestämma själva vad de vill göra istället för att pracka på med massa antireklam.
Jo visst är det väl det, jag tycker dock att allt som har med 'klimathotet' är på tok för överdrivet därför tycker jag det är löjligt. Varningstexter kan sättas på allt, men varför inte låta folk bestämma själva vad de vill göra istället för att pracka på med massa antireklam.
Jo det kanske kan tyckas överdrivet, men det är ju sant, ingen kan ju ha undgått att oljan är påväg att ta slut, å ingen kan ju säga att dom inte vet vad alla utsläpp gör för miljön..
Jo det kanske kan tyckas överdrivet, men det är ju sant, ingen kan ju ha undgått att oljan är påväg att ta slut, å ingen kan ju säga att dom inte vet vad alla utsläpp gör för miljön..
att oljan tar slut är väll en sak men att det gör så stor skillnad med allt trams som tjafsas om just nu
att växthus effekten hit och dit
det är jhu inte direkt första gången vi haft mildare vintrar osv men dom vänder det mot utsläppen någon gång på 1800talet hade dom inte ens snö vissa år
det lär knappast ha berott på växthus effekten ;-)
Jaha. Där ser man Tror inte det kommer hjälpa när alternativet är att stanna hemma... Men men, jag har aldrig flugit och tänker försöka att alltid undvika det. Roligare att köra bil...
Kan dom inte sätta varningskyltar på allt? Allt är ju farligt numera, även vatten! Fan, tur att marabou finns, det är det enda som inte är farligt att äta!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!