3800
Sök

Varningsskyltar på flyg-reklamer. :S

7 120 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 81,00.html

ja, jag säger då det big_smile Nu har det gått över gränsen tycker jag.

1 060 Inlägg
11 april 2007
håller med dig, vad skall dom hitta på här näst??????

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

9 108 Inlägg
11 april 2007
haha fy fan.. Det värsta är att det säkerligen fungerar också..

7 120 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Exakt, dem skulle miljömärka bilar också. lol fyfan säger jag bara.
Snart kommr väl alla åka runt i små el-bilar med miljöpartiet-logga på sidan tongue

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
11 april 2007
Men herregud big_smile Britterna är fan tokiga tongue

7 120 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
GREENPEACE TAR ÖVER!! Ta bilen och kör över dem big_smile

9 108 Inlägg
11 april 2007
JohnnyN skrev:
Men herregud big_smile Britterna är fan tokiga tongue

"miljömedvetna och politiskt korrekta Sverige" apar snart efter, det kan du vara säker på. Fy fan. mad

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
11 april 2007
MilleN skrev:
"miljömedvetna och politiskt korrekta Sverige" apar snart efter, det kan du vara säker på. Fy fan. mad

Sen väntar Finland ett par år för att se om det var en bra idé eller inte, och agerar sen därefter big_smile

9 108 Inlägg
11 april 2007
JohnnyN skrev:
Sen väntar Finland ett par år för att se om det var en bra idé eller inte, och agerar sen därefter big_smile

hehe, finland har mycket bra saker för sig, synd att ni pratar så jävla fult bara wink

Trucker
166 Inlägg
11 april 2007
MilleN skrev:
haha fy fan.. Det värsta är att det säkerligen fungerar också..

Är ju kanske det som är meningen, å är det inte bra om det funkar?

9 108 Inlägg
11 april 2007
Jompa_ skrev:

Jo visst är det väl det, jag tycker dock att allt som har med 'klimathotet' är på tok för överdrivet därför tycker jag det är löjligt. Varningstexter kan sättas på allt, men varför inte låta folk bestämma själva vad de vill göra istället för att pracka på med massa antireklam.

Trucker
166 Inlägg
11 april 2007
MilleN skrev:
Jompa_ skrev:

Jo visst är det väl det, jag tycker dock att allt som har med 'klimathotet' är på tok för överdrivet därför tycker jag det är löjligt. Varningstexter kan sättas på allt, men varför inte låta folk bestämma själva vad de vill göra istället för att pracka på med massa antireklam.

Jo det kanske kan tyckas överdrivet, men det är ju sant, ingen kan ju ha undgått att oljan är påväg att ta slut, å ingen kan ju säga att dom inte vet vad alla utsläpp gör för miljön..

1 231 Inlägg
11 april 2007
Jag tror tyvärr inte det hjälper speciellt mycket. Vad är alternativet? Ta bilen eller båten? Går oftast inte..

Mitt projekt: Evo III

Fri fart för ett fritt folk!
14 193 Inlägg
12 april 2007
Jompa_ skrev:
MilleN skrev:
Jompa_ skrev:

Jo det kanske kan tyckas överdrivet, men det är ju sant, ingen kan ju ha undgått att oljan är påväg att ta slut, å ingen kan ju säga att dom inte vet vad alla utsläpp gör för miljön..

att oljan tar slut är väll en sak men att det gör så stor skillnad med allt trams som tjafsas om just nu

att växthus effekten hit och dit

det är jhu inte direkt första gången vi haft mildare vintrar osv men dom vänder det mot utsläppen någon gång på 1800talet hade dom inte ens snö vissa år

det lär knappast ha berott på växthus effekten ;-)

Kör fort så hinner inget hända...

3 113 Inlägg
12 april 2007
haha.. okey, detta var ju trevligt big_smile kommer ju knappast till hjälp som sagt

Semper Fi

Smålänning
7 887 Inlägg
12 april 2007
Jaha. Där ser man wink Tror inte det kommer hjälpa när alternativet är att stanna hemma... Men men, jag har aldrig flugit och tänker försöka att alltid undvika det. Roligare att köra bil...

Kan dom inte sätta varningskyltar på allt? Allt är ju farligt numera, även vatten! Fan, tur att marabou finns, det är det enda som inte är farligt att äta!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök