Jag skulle sätta 3M dubbelhäftande tejp. Den sitter nått så fruktansvärt om du sätter fast den i solvärmen och gnuggar den lite fram o tillbaks så den sätter sig.
Jag skulle sätta 3M dubbelhäftande tejp. Den sitter nått så fruktansvärt om du sätter fast den i solvärmen och gnuggar den lite fram o tillbaks så den sätter sig.
Sikaflex annars om du vill limma och kladda
vart hittar jag 3m dubbelhäftande tejp? ska monteras nuuuuu! :-)
pl 400 sitter som fan det med. dom lär inte kunna sno den så länge dom inte skär bort den. limmade ett oljetråg med det en gång, funka skitbra tills tråget sprack och skulle bytas... slog bort de i delar
Tror inte man behöver bättre styrka en så Har limmat flera vingar och splitters mm och du får alltid bort det om det skulle behövas. Bara att värma ordentligt och dra hårt så segar det sig loss till slut.
Kan rekommendera pl400 jag med, lite lång torktid men väl värt de! Limmade takvingen på min 945a med det och den sitter som berget! Finns på öb för ca 70 kr per tub.
sitter längs med hela luckan och täcker även emblemet. Problemet är dock att bara ett skruvhål matchar och det andra är för långt fram för originalhålet. Skulle det räcka att använda en skruv (på vardera sida) och ha PL 400 längs med kontaktytan? tål det 200 blås? . Tänkte även lägga silikon i hålen som inte används så det inte kommer in fukt.