Vet inte om jag ska orka uppdatera tråden något mer för jag har ingen fungerande kamera men bygget är igång igen iallafall... Nu har jag en Sachs 765 tryckplatta hemma och en omsvetsad BMW ZF växellåda... Ska lämna bort svänghjulet så fort jag hittar någon som vill ta sig an jobbet...
Nu är iaf motorrummet lackerat (mattsvart) och jag har dragit om all el och flyttat alla behållare så det ekar runt motorn nu om man jämför med tidigare... Spolarvätska och batteri hamnade i bagaget, expansionskärlet där batteriet suttit (boxat in hela utrymmet), glödningbox bredvid säkringsboxen (även boxat in det) och kablar till framlysen är gömda. Fixat nya (hela!) stötfångare fram och bak (svarta). Sen har jag gjort en raggar-sänkning för att slippa volta med bilen men när jag får lös lite mer pengar så blir det sportfjädrar + dämpare.
Det viktiga är ju iaf att jag blir klar med drivlinan!
Nu ska jag fortsätta med lufttillförseln för turbon, blir 4" ventilationsslang in i innerskärmen och sen kapa upp ett stort hål i skärmen och täcka det med stålnät... Ajaj när det regnar men får väll stå inne när det regnar då, orkar inte skita ner fler luftfilter...