3290
Sök

var hitta företag som trycker reklamblad ?

Muttley
12 april 2007
hej!
Undrar vart man kan hitta företag som trycker billiga reklamblad, enkla små papper till typ broshyrer. skulle vart toppen om någon visste då jag behöver trycka upp massvis med reklam snart.

4 767 Inlägg
12 april 2007
Inte allra billigast, men klart bäst resultat www.justnu.se finns butiker över hela landet

Tjejen jobbar där och dom har grymt höga kvalitetskrav på sej själva.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

3 113 Inlägg
13 april 2007
oj, det kan ju vara bra att veta faktiskt..

Semper Fi

1 231 Inlägg
13 april 2007
Ska det vara nära hässleholm eller i hela landet? Finns massor runt här.. är väl bara att kolla gula sidorn annars, lär finnas en hel del.

Mitt projekt: Evo III

Muttley
13 april 2007
Lone Star skrev:
Ska det vara nära hässleholm eller i hela landet? Finns massor runt här.. är väl bara att kolla gula sidorn annars, lär finnas en hel del.

Det kvittar ju vart i landet, vill ha en reklamtillverkare som har en lättmanövrerad sida att beställa från.

så om någon kan något väldigt bra så barak om in med tips.

behöver de till min klubb.!

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
13 april 2007
jag har ju kört nattklubb, snart ett år, och mitt tips är att du skaffar en bra relation till ett lokalt tryckeri, så du enkelt kan hämta lämna, kolla resultat och göra ändringar!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Muttley
13 april 2007
spunk_totte skrev:
jag har ju kört nattklubb, snart ett år, och mitt tips är att du skaffar en bra relation till ett lokalt tryckeri, så du enkelt kan hämta lämna, kolla resultat och göra ändringar!

jo de är ju sant men tyvärr är de lokala stället som trycker rätt dyrt sen har jag inte varit nöjd med tidigare jobb från han innan :S

men har sett vista print är de något billigt ? vet ju inte var priser ska ligga för att vara dyrt eller billigt.

Administratör
11 903 Inlägg
13 april 2007
spunk_totte skrev:

Håller med dig. Lokala firmor är överlägset i långa loppet tycker jag, om man inte är helt 100 på hur man vill ha allt utformat och vet att man inte kommer behöva ändra något. Då kan det vara värt att göra några provex, och sen beställa dina miljoner ex av ett internetföretag som trycker utomlands.

Beställde visitkort från vista print btw, det var väl sisådär tycker jag. De trycktes förmodligen nånstans i asien gissar jag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 120 Inlägg
13 april 2007
GL Tryck i Kristianstad brukar ha bra priser.

Gör ett rip-färdigt orginal, pdf eller indesign-fil.

Fråga 3-5 lokala tryckerier vad det kostar att trycka med det papper du vill ha i kanske 1000ex och vad följande 1000 kostar. Förfrågan skickar du enklast till deras e-post med orginalet nerskalat och bifogat.

Sök