4494
Sök

Bakljus 740 ''klossmodellen'' med vita blinkers!

23 Inlägg
14 maj 2013
Trådstartare
Efter att jag läst alla gamla trådar utan att hitta något vettigt, så undrar jag om någon har moddat dit vita blinkers och fått det att se bra ut, och har något bra tips för hur man ska gå till väga. vet att det fanns att köpa lösa runt-07(?) men dom slutade med det och efter det har det inte funnits att få tag på? så det enda är väll att försöka göra egna.. vore roligt att ha något som var lite mer ovanligt än vita -90 lampor som är enda alternativet just nu. alla tips och fantasier är välkomna!

577 Inlägg
14 maj 2013
orangea blinkers är väl rätt ovanligt nu för tiden

Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.

Forummoderator
26 349 Inlägg
14 maj 2013
risodlarn skrev:

Precis.
Våga köra med orangea i stället.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

51 Inlägg
14 maj 2013
tjena, jo dom tillverkades under 2 månader 2006 har jag för mig men sedan började "hova" ljusen produceras (90:ans med vita blinkers) så dom är svåra och få tag i, endel brukar ta plasten från lysrörsamaturer och värma å böja men vet ej om det blir så bra och det sägs att de ska börja tillverka dem igen men då kommer vartenda jävel åka med dom, visst snyggt men inte lika speciellt .

Mvh

23 Inlägg
14 maj 2013
Trådstartare
risodlarn skrev:

Jo, men vita är jävligt mycket mer ovanliga, därför, tycker jag det hade varit roligt att ha något som är ''unikt''

MathiasE30 skrev:
tjena, jo dom tillverkades under 2 månader 2006 har jag för mig men sedan började "hova" ljusen produceras (90:ans med vita blinkers) så dom är svåra och få tag i, endel brukar ta plasten från lysrörsamaturer och värma å böja men vet ej om det blir så bra och det sägs att de ska börja tillverka dem igen men då kommer vartenda jävel åka med dom, visst snyggt men inte lika speciellt .

Mvh

Hej, jo jag har läst att nån har använt plasten av lysarmaturer. får förska hitta nån vettig som inte ser helt space'ad ut och pröva! Risken finns ju att det blir som du säger om dom börjar tillverka dom igen..

2 266 Inlägg
16 maj 2013
Vparts gjorde dom när han hette radicast hör med dom.

svetsdiff !!!

51 Inlägg
16 maj 2013
PMPerformance skrev:
Vparts gjorde dom när han hette radicast hör med dom.

Japp, men de lär ju inte ha några kvar efter 7 år

2 266 Inlägg
17 maj 2013
Han kanske kan göra några om han får tillräckligt många beställare. Han skulle kunna tänka sig att gjuta upp helvita bakljus tiil volvo 140 67-72 för ett par år sen, men då ville han ha en order på minst 25 st par ljus.

svetsdiff !!!

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
17 maj 2013
jag handlade vita klossljus förrförra veckan. De dyker upp titt som tätt på blocket och facebook, bara att handla om man har lusten smile

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

Sök