Inför: E-tuna Streetrace Gathering #1 4Maj

ARPAnet
6 maj 2013 · 151 Inlägg

Det var cirka 50 bilar...
Bilder finns på facebook gruppen streetrace.se...
Det var sprint på kvällen men bara dom som behövde veta nåot visste... 2,5 mils sträcka som kördes på ca 9 minuter. Mycket coolt för övrigt...
O man kan väl inte gå ut på ett öppet forum o säga om det skall vara race eller liknande..?
O åker man bara förbi o tycker det är döfött så hjälper man ju inte direkt till med billivet i eskilstuna... 50 bilar är mer än på flera år... senast jag såg så mycket bilar på en o samma plats var då volvo rakan levde...

Detta är förhoppningsvis början på något som kan bli stort...
Jag kommer fortsätta o göra 2 träffar till i år o hoppas på bättre respons än att folk bara åker förbi o tycker det verkar tråkigt... åk ner o säg hej o hjälp till att skapa något istället...
Eller åk til MoM o va tyst..

Tack alla som gjorde kvällen till vad den var..!

Audi_powah
6 maj 2013 · 1 515 Inlägg

2.5mil som kördes på 9 min på en allmän väg-Coolt? Rätt fjantigt med idiot- körningar rättare sagt.

Samla ihop pengar och hyr en bana så kan ni sprinta hur mycket ni vill på egen risk.

Och det har vart betydligt mer bilar på vissa etuna träffar tillbaka i tiden, tex 2 år sedan så var det över 200 bilar på Eskilstunas första bilträff den sommaren, så 50 bilar där 90% var "skrot bilar" är inget man blir imponerad utav tongue

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
ARPAnet
7 maj 2013 · 151 Inlägg

Audi_powah skrev:
2.5mil som kördes på 9 min på en allmän väg-Coolt? Rätt fjantigt med idiot- körningar rättare sagt.

Samla ihop pengar och hyr en bana så kan ni sprinta hur mycket ni vill på egen risk.

Och det har vart betydligt mer bilar på vissa etuna träffar tillbaka i tiden, tex 2 år sedan så var det över 200 bilar på Eskilstunas första bilträff den sommaren, så 50 bilar där 90% var "skrot bilar" är inget man blir imponerad utav tongue

Alla tycker vi olika o det är väl tur det..
Ja det vore jätte kul o hyra en bana o köra sprint på...

2 år sedan..? Vad kul att det inte hänt något på 2 år då..
Vad är det o tjafsa om... Tycker det är synd att du inte villa komma ner o umgås.. Men du kanske är bättre än alla de som hade "skrot" bilar..?
o 50 bilar är väl det bästa som har hänt på 2 år så är det väl bra.. O det är väl bra att någon tagit på sig att göra något i stan igen så billivet väcks till liv igen i eskilstuna eller..?

Slammed
7 juni 2013 · 12 Inlägg

Blir det fler träffar så kommer jag och kollar iaf..kan säkert få med mig flera..är tyskstukade bilar tillåtna?wink

Honda Civic "Lowered" (1992)
Slammed
7 juni 2013 · 12 Inlägg

Blir det fler träffar så kommer jag och kollar iaf..kan säkert få med mig flera..är tyskstukade bilar tillåtna?wink

Honda Civic "Lowered" (1992)
ARPAnet
9 juni 2013 · 151 Inlägg

alla bilar är tillåtna. det kommer en träff i juli förmodligen..!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang