tjena nån som kan några skojjiga party trix.. hade lite tråkit en da på jobbet så jag reggade mitt kontantkort på min idol kolla skälv på hitta.se 070-1459054 det visade sig va ett skit kul party trix att ringa eniro och kolla vem som har nret sen sätter man på högtalaren å lyssnar hahaha
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
kameratrix: låt persosnen som ska bli plåtat vrida huvet fram och tillbaka fort som fan sen tar du kort man ser sjukt dragen ut: jag va nykter den kvällen som ni kanske inte kan se:P
kameratrix: låt persosnen som ska bli plåtat vrida huvet fram och tillbaka fort som fan sen tar du kort man ser sjukt dragen ut: http://www.geting.se/image.php/37492-intebrat.jpg jag va nykter den kvällen som ni kanske inte kan se:P
haha den va bra hoonken jag fatttar forfarande inte va det är du gjort?? har du reggat ditt kontantkort? eller vad