Jag har haft krångel med sprutet ändå såklart. (skräll.)
Nu sitter nytt batteri i och nya stift (de gamla sura igen totalt när det var så kallt ute), den startar och går bra. Så byter olja i helgen, och byter packningarna vattenpumpen. Pumpen är ny men jag fick den inte helt tät. Sen är den klar för bromsning, återstår bara och se vad som kan krångla i bänken sen? Haha.
Jo det lär bli åkning på våler först, inte så mycket folk där som rudskogen. Så passar väl bra att börja med. Karlstadracing ska köra vårutställningen iår igen så den lär väl visas upp där som premiär. Om jag får va med i kdrs monter förstås.
Inte förrns 30:e Mars. Den är väl klar för bromsning redan nu, men lite smågrejer man vill förbättra & göra om hela tiden. Gjorde om upphängningen till avgassystemet idag. Och super dtm hjulen åkte på igen.
Sitter med såna här nu istället, helt stumt blev systemet nu. Hänga upp i gummigrejer blev så rappligt. Och nu kommer det inte ta i marken.
Är ute och läser om olika sprut, gled in här efter megasquirt googlingar. Inte läste jag väl en hel tråd i en timme om ett 2.5 års motorbygge och sedan när det var på målsnöret så exploderade bilen? Eller vad hände för 1 år sedan vid mappningen? :-)