3988
Sök

Vit fläck på bilen!!

55 Inlägg
26 oktober 2005
Trådstartare
Hmmm...ngn som vet vad jag kan göra åt detta problem som e ganska så störigt...min bil hade innan färgskillnader men efter den var polerad och vaxad så försvann nästan allt och den är jämn och fin.

Meeenn..på vänster sida precis vid hjulet är där en vit runda fläck som e mer än störig...jag vet inte riktigt vad förra ägaren har gjort för den var där när jag köpte den men blivit mer synlig efter vaxningen..det är precis som om att där fattas färg...ngn som har ett bra förslag??för d förrstör väldigt mkt...

Thanx!
/Anna

13 Inlägg
26 oktober 2005
jag hade samma syndrom på min gammla bil... fast jag hade sånn tur att jag kunde se vad"fläcken" va... det va en fågelskit som förra ägaren inte brytt sig om... så den hade frätit igenom lacken... synd... omlack e nog det enda som gäller..  tyvärr. fast jag kan ha fel..

SSS -12
3 217 Inlägg
26 oktober 2005
Det brukar faktiskt gälla det, inbränd fågelskit!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

69 Inlägg
26 oktober 2005
Cool bil föresten

1 639 Inlägg
26 oktober 2005
Bara att lacka om....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

55 Inlägg
26 oktober 2005
Trådstartare
hmm...precis d man inte ville höra hehe..jag sätter ett plåster där så synd d inte tongue

69 Inlägg
27 oktober 2005
hahah a eller be någon motivlacka dit ett plåster

Maizer
1 november 2005
Stargirl skrev:
jag vet inte riktigt vad förra ägaren har gjort för den var där när jag köpte den

Ja undra vad förra ägaren har gjort..big_smile haha

Sök