Lägga igen bakluckan mm

David Carlsson Värmlänning
24 april 2007 · 172 Inlägg

Tjena. har en golf trea som jag tänkte lägga igen sidoblinkersen, bakluckan och kanske handtagen. Är det dyrt med sånt där kit när man int eha handtagen kvar? Funkar det att bara svetsa dit en ny plåt o spackla lite o lägga på lack? hållerdet verkligen? sitter det kvar?

evilaudio
24 april 2007 · 16 195 Inlägg

kan man de så är de lätt..big_smile  har ju gjort de på vår chevelle å de funkar skit bra big_smile  har man e ny bil me "lätta" dörrar så funkar de me vanliga C-låsmotorer till dörröppningen.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MilleN
24 april 2007 · 9 108 Inlägg

Jodå det håller men om man spacklar för mycket så kommer det sjunka i lacken. Är det en duktig plåtarbetare/svetsare så ska det allt gå bra smile

Sök på shaved door handles på google så bör du få upp mängder med sidor som säljer såna kit.

Till bakluckan kör jag själv på nåt trunk opening kit från danmobility wink Funkar fint än så länge i alla fall!

Josip
24 april 2007 · 67 Inlägg

ja har tagirt bort mina blnkers,dörrhandtag och bakluckan och allt funkar fint...såna shaved door kit är inte att rekomendera,provade men fick det inte att funka,...leta upp bara starka vanliga centrallås motorer och använd och så bara köpa styrning så ska det funka, om man sätter dit dom rätt så klar, måste vara relä mellan oxå...så allt funkar..smile kolla in i mitt galleri på min 328 så ser du...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang