2672
Sök

Finns det några hårdrockare på garaget?

Racer
16 Inlägg
26 april 2007
Metallica :d

"Du är aldrig bättre än din bil"

Sleeper
3 084 Inlägg
26 april 2007
Som fan! och på LP ska det vara smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

811 Inlägg
26 april 2007
Soilwork, sonic syndicate, In flames och många mer.

304 Inlägg
26 april 2007
Gamla och nya lol

I have my own race...

SOS-Racing
514 Inlägg
26 april 2007
Rock är det som gäller. Lysstnar på det mesta men det som står högt upp på listan är: System Of a Down, Iron Maiden, Metallica, Def Tones.
Sedan blir det väl en del som kanske räknas mer som punk: Kristet Utseende, Radioaktiva räkor, Charta 77, Ebba Grön, Coca Carola etc etc, mycket go musik blir det wink
Om några veckor ska jag iväg och se Linkin Park också, det räknas väl som rock då kanske.

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 april 2007
här blir det mycket dödsmetal då och trash men nu är man ju hema hos tjejen  och hon är anti mot metal det blir mycket  oljud som tex robbie williams och liknande

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 april 2007
chrizz skrev:
nog är man en "gammal" rocker allt wink

Har kvar mitt långa hår faktiskt, även om den besatta rocktiden är långt förbi smile

släng uppen bild med det långa håret då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

bullsmugglare
190 Inlägg
26 april 2007
jo finns en här med=)

blandat stil dock, blir en hel del Black sabbath , twisted sister , ozzy , men också mycket "nytt" gamma ray , stratovarius , edguy , sonata arctica , sen går det ner en hel del tyngre och en hel del lugnare metal också=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
26 april 2007
Jojjo, melodisk dödsmetall är det som gäller! smile

Lirat trummor i, öh, 7 år, här är mitt set:
http://surl.se/aots

Tyskstükare!
225 Inlägg
26 april 2007
En till hårdrockare har ni här! big_smile
Tänker inte gå in på favorit band, finns för många helt enkelt..
Men det som spelas mycket just nu är:
Inflames, UDO, IRON MAIDEN (Alltid), Raised Fist, All that Remains

Rock On!
Senast redigerat av BubblaN (26 april 2007)

Colaberoende
1 219 Inlägg
26 april 2007
Är faktiskt allätare men i mina gener finns fortfarande den Hederliga hårdrocken kvar. Motley Crues gamla plattor är favoriterna. Skid Row, Metallica, Maiden, Dio, Accept och Ozzy. (Finns många fler).

Saknar en Vinylspelare hemma men håller på att jaga rätt på en och då Jävl** ska det spelas.

Har också haft långt hår men jag tror jag saknar kort på det. Hittar jag ett så e det från Hultsfred ´93

/Ena

222 Inlägg
27 april 2007
Självklart är det hårdrock som gäller - vad annars?
Techno, pop å sånt är *spontankräks* bara för kass.

Jag gillar många, men framför allt:
AC/DC, Accept, Iron Maiden (tyvärr bara sett dem live 3 gånger), RUSH (ska se dem andra gången i oktober), WASP, Wolf (sååå sabla bra).

Band som inte bör göra sig besvär i min spelare är:
Korn, Metallica, Slipknot och en bunt andra.

big_smile

Hellre chips än sex på festival!!!!

Kettunen
27 april 2007
Är mest för 80 tal rock & Dagens power & speed metal

tex. Accept, WASP, Whitesnake , Ozzy , Skid row , Judas Priest , Scorpions , Poison , Bon jovi , DIO  , Rainbow , Deep purple , Iron maiden , Gary Moore , Manowar, Motley Crue. Metallica.
Sen är det ju Sonata Artica , Stratovarius , Dragonforce , Slayer , Pantera , Aquaria , Children Of Bodom , Freedom Call . Kamelot , Korpiklaani , Metallium , Slipknot ,

Sök