Nån som känner nuvarande ägaren och kan kolla om den är till salu. Eller bara ge ägaren min mail så han ksn höra av sig om den nån dag blir till salu.. tackar på förhand för all hjälp...
Om du går in på hans sida, under presbilden står det epost. Klicka på den så kan du få iväg ett mail till honom. Tror inte att bilen är till salu för att ett motorbygge är på gång till bilen. Om han skulle kunna tänka sig att sälja så kommer det inte bli billigt för dig.
Om vore såväl. Den bytt ägare 2gånger sen tokken. Kändes enklast om nån kände nya ägarna så man kunde fått kontakt med den personen ....
Spelar väl ingen roll om den bytt ägare 47gånger sedan han ägde den? Ring numret du blivit tipsad om, skriv upp vad för namn som sägs eller via SMStjänsten, sök reda på den personen via Eniro, hitta, birthday eller på måndag via skatteverket om du inte på en valfri vardag ringer till transportstyrelsen och pratar med deras kundtjänst, då får du reda på vem som äger den nu. Det är inte svårare än så. Önskar dig lycka till nu.
Jag fick fram både mobilnummer och adress när jag testade... Skicka nu ett sms med regnr till 72503. Ta hela namnet och orten och sök på hitta så är problemet borta.