2427
Sök

Ang Flappy Bird

Cadillac_The_King
12 februari 2014
Trådstartare
Ja hallå jag såg på blocket om det där spelet Flappy Bird . Allvarligt är folk så blåsta och köoa ett sådant tråkigt spel för 10.000 60.0000:-?  Vem köper det i jänkligen  . Jag hittade den gratis appen idag . Tro inte det var det äkta men fy vad tråkigt det var skulle aldrig hela min värd ge 500:- äns vad är det för fel på folk vad är det som är så speciellt med det spelet? Hittade denna länk http://www.expressen.se/digital-livssti … r-600-000/

8 883 Inlägg
12 februari 2014
Dom som betalar vill ju uppenbarligen ha produkten til just det priset, tillgång och efterfrågan gäller ju även här.

Fotograf på tierpidag.se

908 Inlägg
13 februari 2014
fake tro? Kollade själv ebay, försökte hitta den annonsen men fann den inte. det dyraste jag fann var på 334 000:-.
Sen fanns det många runt 20 000kr men kan ju säga att det var inte en jävel iprincip det låg bud på så vrf skulle det finnas över 70 bud på den på expressen som även kostade 600 000:-? njaaaa...

Cadillac_The_King
13 februari 2014
Trådstartare
Emiiilz skrev:
fake tro? Kollade själv ebay, försökte hitta den annonsen men fann den inte. det dyraste jag fann var på 334 000:-.
Sen fanns det många runt 20 000kr men kan ju säga att det var inte en jävel iprincip det låg bud på så vrf skulle det finnas över 70 bud på den på expressen som även kostade 600 000:-? njaaaa...

Hela jävla blocket är ju total bombat med flappy birds annonser helt sjukt att blocket god känner det .  Dyraste jag hittade på blocket låg på 500.000:-  synd att man aldrig han ladda ner spelet haha provade fake varianten jag trött a på 5 sekunder . Och radera skiten skulle aldrig betala 7:- för det men är väl spel nördar som vill slå sönder sina mobiler  som köper skiten

908 Inlägg
13 februari 2014
Cadillac_The_King skrev:
Emiiilz skrev:

Hela jävla blocket är ju total bombat med flappy birds annonser helt sjukt att blocket god känner det .  Dyraste jag hittade på blocket låg på 500.000:-  synd att man aldrig han ladda ner spelet haha provade fake varianten jag trött a på 5 sekunder . Och radera skiten skulle aldrig betala 7:- för det men är väl spel nördar som vill slå sönder sina mobiler  som köper skiten

haha håller med, värdelöst spel tongue

http://www.blocket.se/varmland/IPhone_5 … amp;last=1

kolla denna annonsen..

349 Inlägg
13 februari 2014
Cadillac_The_King skrev:
Emiiilz skrev:

Dom tar ju bra betalt för en annons så det är väll klart dom godkänner det. smile Får upp 12 sidor när man söker på Flappy Bird på blocket, skön extra inkomst bara för ett spel.

Cadillac_The_King
13 februari 2014
Trådstartare
cewee skrev:
Cadillac_The_King skrev:
Emiiilz skrev:

Dom tar ju bra betalt för en annons så det är väll klart dom godkänner det. smile Får upp 12 sidor när man söker på Flappy Bird på blocket, skön extra inkomst bara för ett spel.

Ren idioti tycker jag

349 Inlägg
13 februari 2014
Cadillac_The_King skrev:
cewee skrev:
Cadillac_The_King skrev:

Ren idioti tycker jag

Det är idioti att lägga upp annonser för själva spelets skull tycker jag också. Dock inget idiotiskt från Blocket att godkänna det!

Saabifierad
2 031 Inlägg
13 februari 2014
Auktionen på ebay var fake, så det vi ser på blocket är en hype skapad av fakeannonser.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 februari 2014
Det är ju inte direkt som att spelet är borta bara för att han tagit ner det.
Har man en Android kan man bara leta rätt på .apk filen. Finns säkert något liknande till iPhone oxå.

Man är inte en idiot för att man försöker sälja det, man är därimot en idiot om man köper det...

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
14 februari 2014
Laddade ner spelet då jag fick höra om att det läggs ner, 20 sekunder senare tog jag bort skitet smile
Totalt värdelöst enligt min mening! big_smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

1 200 Inlägg
17 februari 2014
Slash skrev:
Auktionen på ebay var fake, så det vi ser på blocket är en hype skapad av fakeannonser.

Jag funderade ett tag på om Aftonbladet medvetet skruvade upp hypen, med hjälp av artiklar om folk som säljer sina mobiltelefoner svindyrt på Blocket, för att dra in lite extra pengar till annonssidan (som ju Aftonbladet äger). Det ligger för närvarande 4604 stycken enheter med Flappy Bird på Blocket. Varje annons kostar minst 30kr att lägga upp, så det blir en skaplig summa. Blocket är i alla fall de enda som tjänar några pengar på detta. Ingen vettig människa betalar mer för en telefon för att den har Flappy Bird installerat, ett spel som kommer att vara bortglömt inom ett halvår tongue
Senast redigerat av Minister (17 februari 2014)

Polestar
155 Inlägg
17 februari 2014
Försökte pruta på en Iphone 5s på blocket i lördags, han ville ha 30.000 för den. Men han ville inte gå under 28.000 eller byta mot en bil tongue

Cadillac_The_King
17 februari 2014
Trådstartare
Mr_ChriL skrev:
Försökte pruta på en Iphone 5s på blocket i lördags, han ville ha 30.000 för den. Men han ville inte gå under 28.000 eller byta mot en bil tongue

Såg den med skulle aldrig betala så mycket för än begagnad mobil Max 3000:- för än inte olåst iPhone 5s 3800:- för än olåst Max

Polestar
155 Inlägg
18 februari 2014
Cadillac_The_King skrev:
Mr_ChriL skrev:

Såg den med skulle aldrig betala så mycket för än begagnad mobil Max 3000:- för än inte olåst iPhone 5s 3800:- för än olåst Max

Skulle inte heller vilja lägga dom pengarna på en sketen mobil med flappy bird. Såg på blocket nu att en satt ut sin Iphone 5c för 125.000 smile

Sleeper
3 084 Inlägg
20 februari 2014
Ni kan ju få köpa min S3 med flappy säg 4000:- 2,5k för flappy och 1,5 för telefon smile jävligt bra pris bara idag! lovar att det är sjukt beroendeframkallande och aggressionsframkallande.
Senast redigerat av Sushikocken (20 februari 2014)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Cadillac_The_King
20 februari 2014
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Ni kan ju få köpa min S3 med flappy säg 4000:- 2,5k för flappy och 1,5 för telefon smile jävligt bra pris bara idag! lovar att det är sjukt beroendeframkallande och aggressionsframkallande.

Haha nej tack din mobil borde minska i värde tack vare det skit spelet 1 :- kan du få haha

Sleeper
3 084 Inlägg
20 februari 2014
installerade det förresten igår 26 i rekord idag smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Saabifierad
2 031 Inlägg
22 februari 2014
Minister skrev:
Slash skrev:

Jag funderade ett tag på om Aftonbladet medvetet skruvade upp hypen, med hjälp av artiklar om folk som säljer sina mobiltelefoner svindyrt på Blocket, för att dra in lite extra pengar till annonssidan (som ju Aftonbladet äger). Det ligger för närvarande 4604 stycken enheter med Flappy Bird på Blocket. Varje annons kostar minst 30kr att lägga upp, så det blir en skaplig summa. Blocket är i alla fall de enda som tjänar några pengar på detta. Ingen vettig människa betalar mer för en telefon för att den har Flappy Bird installerat, ett spel som kommer att vara bortglömt inom ett halvår tongue

Har faktiskt inte tänkt i de banorna men jag tror det ligger något i det du nämner. Skulle detta stämma är det oroväckande.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sleeper
3 084 Inlägg
23 februari 2014
Lite OT..
Alltså Aftonbladet och blocket är ju som i princip som alla stora företag giriga och gör allt för att tjäna så mycket som möjligt. Så det skulle inte förvåna mig, båda har ju bra "skatteplanering" (företagen registrerade på malta).
Så det är ju redan oroväckande. Det kommer ju liksom inte som en Superfettchock ala Aftonbladet.
Senast redigerat av Sushikocken (23 februari 2014)

Sök