What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
hums svårt står mellan 2an å 3an.. på min bil e det nog 2an men på farsans så är det 3an spec om man kör runt 70-80 sedan växlar man ner till 3an å drar på xD
Om växelläge räknas så D blir bra. Svårt att starta motorn iofs så P kanske är bäst ändå...
Om man måste välja en utväxling i lådan blir det 4:an. Det går faktiskt att köra på 4:an helt och håller i en automatlåda. Det gnyr och gnäller lite och segt går det i början men det går. Det hände på en Opel en gång när en elkabel till växellådan började glappa - nödläge låst på 4:an.
Om växelläge räknas så D blir bra. Svårt att starta motorn iofs så P kanske är bäst ändå...
Om man måste välja en utväxling i lådan blir det 4:an. Det går faktiskt att köra på 4:an helt och håller i en automatlåda. Det gnyr och gnäller lite och segt går det i början men det går. Det hände på en Opel en gång när en elkabel till växellådan började glappa - nödläge låst på 4:an.
??? Kör på Drive 4 hela dagarna lågnt och inte går det segt. Så fort jag stampar på gasen så växlar den ner ju. Då syftar jag på vardas bilen. Honda Accord Kombi 2.2i Aero 94a
??? Kör på Drive 4 hela dagarna lågnt och inte går det segt. Så fort jag stampar på gasen så växlar den ner ju. Då syftar jag på vardas bilen. Honda Accord Kombi 2.2i Aero 94a
Startar du från 4:an också? Om den växlar ner så lämnar den ju 4:an.
I en dieselbil med 6 växlar så tar jag nog 3an bensinare med 4petat, så finns bara 2an
Men varför detta, laga bilen ist. . .
Har faktiskt råkat ut för detta på ett rally och vi "tappade" växellänkaget på en sträcka då lyckades kartisen (pappa) rycka i den ända tänkbara växeln att åka på 2an.
Startar du från 4:an också? Om den växlar ner så lämnar den ju 4:an.
Jojoo så sätt. Uppfattade att din bil inte växlar ner eller liknande. Att den var seg . Men joo jag sätter nästan alltid in D4an