Tjenare!
Det var ett tag sen sist tyvärr, tråkigt att man inte har haft någon tid till att lägga tid på bilarna och att lägga upp bilder. Men nu fick jag tummen ur handen och lägga ut något i alla fall. Försöker vara så aktiv som möjligt.
I alla fall så har jag bytt bil. Det är en BMW 3-serie, går hyfsat bra men har gått bättre. Jag har gjort lite smågrejer på den som jag tänkte lägga upp bilder på bara för att jag kände att det var dags för något.
Här kan ni få se vad jag har gjort med Bimmern..
Dessvärre skedde det en liten olycka under tiden som jag använde mig av BMW:n. Där kylaren röks med och skapade ett ganska så kraftigt läckage i nedredelen. Där av fläcktbladen som troligen orsakade smällen fick sig lite stryk också. Beskaffade mig kylare och en passande kylfäckt. Som ni ser så fick jag idén att måla den röd av någon anledning (man får ju mixa lite
)
Då har vi föregående BMW motorrum
och så efter.. Det klär sig med det röda filtrer och den "brinnande" fläkten. Hoppas det blev nån förbättring. Jag kan säga att jag blev nöjd i varje fall så här långt
Det var allt för den här gången. Lite då och lite då kan behövas, gör ingen skada! Kommer tillbaks senare med fler bilder
hej så länge!