Ja 200kr per bil. oavsett om du ör ensam eller 5 i bilen. men det uppskattas nog om alla i bilen ger 50kr till barncancerfonden med. inget tvång. Bara ett tips. är ju trots allt för en bra sak.
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Har inte en aning om hur många bilar det blir men hoppas på väldigt många! Och det är inga som helst problem att få plats med alla på eurostop. Vi ses imorrn gott folk, tänk på att köra lugnt i karavanen
Filmade hela karavanen med GoPro i bilen och mycket på plats , men när filmen skulle laddas över till datorn bestämde minneskortet att det inte ville vara med mer. Så allt förlorat tyvärr Fanns lite filmer från karavanen på facebook sidan dock, kolla där om du inte gjort.
fan vad trist sånt är. det hände mig när jag skulle lägga över bilder efter elmia förra året. lyckades bara rädda 10 bilder av 300 jag tog den dagen. Ja jag såg ett litet klipp där igår.
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!