2906
Sök

Val av saab 9-5 sedan stereo

5 Inlägg
8 april 2014
Trådstartare
tjena
Letar ny stereo till min saab, vet att det kan va lite strul med att hitta något som funkar felfritt när man kopplar in det till just saab modellerna. sad
Vet någon om denna passar?

http://m.brl.se/sv/artiklar/jvc-kw-r910bte.html Om inte så länka gärna något annat! Krav att bt ska finnas Tacksam för

Om inte vet ni någon annan 2din stereo med bluethooth för under 2000 som funkar i saab? Hade varit gött om knapparna på ratten funkat med den men absolut inget måste!
Tack på förhand! big_smile

2 035 Inlägg
9 april 2014
Alla enkel/dubbel DIN funkar ju i 9-5. Men knapparna på ratten tror jag inte du kan använda dig utav tyvärr, om det inte kommit nåt nytt för just det.

Annars är det ju i princip bolt on. Möjligt att du får byta eller koppla ihop röd o gul kabel. Fick jag iaf göra i min.

Biljudsveteran sen 1984!

403 Inlägg
9 april 2014
Rattstyrning kan gå att ordna till vissa beroende på vilket märke du väljer du stereon. Vad har du för årsmodell? Men det är inte billigt med rattstyrning, räkna med runt 1000kr. Jag tycker inte det är värt det.

5 Inlägg
11 april 2014
Trådstartare
Tack för svaren!
Får bli denna stereon då big_smile
Rattstyrning för 1000 kr... njaaa tror jag spar dom pengarna o rör på handen några cm istället haha smile

Sök