2727
Sök

Inge innertak i 740n

5 Inlägg
8 maj 2014
Trådstartare
Har plockat ur innertaket för det var inte i bra skick, så jag tänkte fråga går det att sätta dit teddytyg på metallen istället för att köpa ett nytt innertak ? big_smile

Har ingen bild på hur det ser ut i bilen nu men har iaf inget innertak.

Edit: Kan även tillägga att innertaket gick sönder när jag skulle ta ut det.. roll
Senast redigerat av 740Raggaren (8 maj 2014)

60 Inlägg
8 maj 2014
allt går bara man vill, det är bara olika svårt smile

5 Inlägg
8 maj 2014
Trådstartare
Kan inte vara så svårt att limma fast teddytyg eller högtalarmatta istället för att köpa ett nytt innertak som kostar runt 1000-2500. big_smile

6 738 Inlägg
8 maj 2014
740Raggaren skrev:
Kan inte vara så svårt att limma fast teddytyg eller högtalarmatta istället för att köpa ett nytt innertak som kostar runt 1000-2500. big_smile

ett nytt kostar mellan 6-7-tusen

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

5 Inlägg
8 maj 2014
Trådstartare
Jag tror jag kör på Teddytyg eller högtalarmatta på metallen istället för innertak isåfall big_smile

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
9 maj 2014
Annars limma om taket? väldigt lätt gjort. Har gjort det på flera bilar!

Jag slet dän taket som hängde och rensade pappen från smulor. Sen förlimmade jag taket en gång med våtrumslim (Hade hemma ) och sen limmade jag när det hade torkat och sen la jag på nytt tyg. Lägger man dit det så är det inga problem att få det helt slätt etc. Nu äger jag inte de bilar jag har monterat det i men jag vet att det sitter kvar efter 4-6år som det har suttit i olika bilar så det håller.

Sök