de är mycket som händer nu! nyligen flyttat in i en ny lägenhet så har mycket i lägenheten att göra men någon bild på hur karossen blev måste jag bara lägga upp kommer ju fler bilder när jag hämtar hem bilen från sin vinter förvaring
här är de första bilderna när den är helt ihop satt igen får ursäkta för vissa bilder dom är tagna med mobil...
Före min till vänster min svågers till höger
Efter
och här är bilen hemma i östersund igen jag har beställt nya emblem det är därför dom inte sitter på än!
väldigt nöjd med hur lacken blev på bilen bara min front blir klar och emblemen hamnar på plats och självklar sänkningen och mina fälgar så kommer det bli ett mycket skönare stuk på bil
just nu håller jag på och ska byta ut min slavcylinder som gick sönder så jag kan koppla igen. fick tag på en bättre begagnad just nu som jag smorde upp så man kan få bilen till stan igen så man har lite lättare att skruva.
Vilket jobb!! Personligen gillar jag inte "smokeade" baklysen.. Men smaken är som baken!
I övrigt, skit fin!
Mvh
Tackar varenda minut va värt det! Ja alla kan ju inte gilla allt isåfall skulle de ju inte vara någon skillnad på någon e30. Kul att höra att du gillar det annars :-)
Får ta med sidokjolarna när jag e in till stan så kanjag ta dom samtidigt som fronten se till å fixa den nu så vi kan glida lite
jajjemen ska se till så att dom ligger framme! men du får se till o börja me fronten snart! ja fan ut o glida måste vi göra! Är klar me slavcylindern så ska bara dit o skruva på den så är de bara ut o köra!
Ja här står det stilla just nu för väntar på delar från Schmiedmann som fortfarande inte har kommit... men man kan ju göra annat istället så åkte upp till vemdalen för att hämta Erik min svåger och hjälpa han att skruva isär han topp till hans e30 som ska planas idag.
de har inte hänt så mycket här just för att jag väntat på delarna! Men nu har dom kommit!
Mycke godis det här! Nya skivor fram, bromsbelägg fram, lager och bromsledningar sen är är de ju toppackning, toppbultar m.m som är min svågers
Sen var jag o hjälpe mina barns gudfader (kimme-320i här på garaget) flytta hans e30 touring under veckan som motorn håller på att bli renoverad och eventuellt ett ljud bygge.
men nu är planen att jag ska blästra fjäderbenen så dom kan pulverlackas så fort jag får hem pulverlacksprutan! Ska upp till Vemdalen och hjälpa min svåger att få ihop han e30 på söndag så kanske slänger upp någon rolig bild från de fram över!
ja du här står det stilla just nu! har inte gjort något mer på e30 just för att jag har köpt en ny familjeracer som kommer att först prioriteras tills den ser ut och går som folk! men kommer att lägga upp lite bilder här på ny bilen och vad som händer!
jodå! men jag står och väntar på att jag ska få mitt nya ställe att hålla till i och då kommer det hända grejer igen! ska bland annat palla upp bilen och blästar fram och bakvagnen gaska så omgående när jag fått in bilen ja smoke lysen är kanon snyggt!
jodå! men jag står och väntar på att jag ska få mitt nya ställe att hålla till i och då kommer det hända grejer igen! ska bland annat palla upp bilen och blästar fram och bakvagnen gaska så omgående när jag fått in bilen ja smoke lysen är kanon snyggt!