kul att se att folk vill följa mitt projekt när jag inte ens har hunnit skrivit något
Som sagt så har jag en Bmw e30 323 -84 som ska fixas till och byta motor till V8 (m60b40) men innan motor bytet så har jag en del att göra innan.
Jag har 4 små rost hål i golvet under passagerarstolen som ska lagas sen har en del som jag vill göra i interiören som t.ex skaffa sportstolar, hydraulisk handbroms m.m. mer godis och information kommer med tiden.
sen i exteriören så ska front och motorutrymmet ska lackas, motor ska bytas m.m. och här kommer det också att komma upp mer godis så småningom.
Sen har ni andra som läser har frågor så är de bara att fråga på! finns inga dumma frågor
Och sen får ni ju gärna kommentera och säga vad ni tycker om "bygget"
lite fakta vad som har hänt mig bilen redan.
Så här såg min bil ut när jag precis hade fått hem den.
en hel del att fixa inför lackningen i Falun.
och här har jag precis kommit ner till min svåger i Falun. min svågers Bmw till höger min till vänster.
min svåger heter Ivaaar här på garaget.
nu har bilen hamnat i garaget där den ska lackas.
och man ser också de fix på lacken som jag blev tvungen att göra innan lackning.
och nu är bilen ner plockad och ska göras klar för lackering.
finns lite ner fixa att göra men eftersom min svåger är utbildad lackerare/plåtslagare så kommer han att hjälpa till med resten och lackningen.
tack så länge!
// Johan