Nja tänkt man skulle haft kortet innan jul så ja kunde ta mig till garaget men så ble de int så sitter hemma å pluggar istället så ja kan klara de förbannade provet nästa gång sen så har dock börjat klippa lite i härvan här hemma men inte mycke å har inga bilder tyvärr
får väll göra en liten uppdate från helgen ändå även om man lyckades missa å ta bilder... men härvan e ute fram å ja håller på å följa alla kablar å ska mäta resistansen så strömen kommer igenom (inget skadat) och eventuella fel Bilder kommer nästa vecka
Uppdate! Har nu konstaterat att där inte e något fel/skillnad i el härvan så nu är jag tillbaka på ruta ett och har pillat ner hela härvan i onödan... men men bara till å bygga ihop de igen och leta fel någon annan stans!
hade hela härvan ute å märkte å hade mig men nu e den påväg i igen
precis lagt i den igen
Sen kom ja inte längre denna helgen mer buntband och eltejp sen kör vi igen nästa helg!
((OBS)) Någon som har en imobilicer lös 850 t5 styrbox som kan tänka sig sälja den billig eller låna ut den en timme nån helg så ja kan utesluta några saker som kan va fel hör gärna av dig i pm!!