Fraktkostnader på front?

Kenny-83 Företagare & YouTuber
18 maj 2007 · 1 940 Inlägg

Vad tror ni frakten ligger normalt sett på för en front i glasfiber från usa? Vad är ett "normalt" pris?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Josip
18 maj 2007 · 67 Inlägg

de kan nog bli en del pengar, de är frakten,plus tullen och skit...leta efter nån här i sverige som kan fixa den.....gå in på www.extremestreetstyling.com och kolla där om den finns, dom har styling ifrån usa

Kenny-83 Företagare & YouTuber
18 maj 2007 · 1 940 Inlägg

Lyckas hitta en jävligt bra site som har kvalitetssaker och ett helt kjolpaket kostar... 7500 kr inkl ALLT, frakt, moms, tull etc. Svårt att hitta bättre i sverige för exakt detta paket jag vill ha.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
mr_persiano *GULAN*
18 maj 2007 · 647 Inlägg

Kan du inte tipsa om sidan å så att andra kan gå in o beställa?

big_smile

Team-Adolfsson Gödseldräng
18 maj 2007 · 4 529 Inlägg

mr_persiano skrev:
Kan du inte tipsa om sidan å så att andra kan gå in o beställa?

big_smile

sant kunde ju skrivit länken direkt istället hmm om den finns så att säga tongue

Kenny-83 Företagare & YouTuber
18 maj 2007 · 1 940 Inlägg

nja, funka inte riktigt för er hmm Dom skickar inte utomlands men jag har en polare där som beställer åt mig och skcikar till mig.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
LillNaisarn
19 maj 2007 ·

Sherlia skrev:
nja, funka inte riktigt för er hmm Dom skickar inte utomlands men jag har en polare där som beställer åt mig och skcikar till mig.

om det är en kompis som skickar till kommer det ej moms, momsen är ju 20% av värdet på priset som är skrivet på paketet, så tex om han vill ha 100$ så blir det 20$i moms, tog 100$ för att det skulle gå fortast att räkna du förstår nog smile
(för jag antar att du betalar han senare/före han ska skicka så slipper du moms tex)

du kan ju be han annars höra med ngn firma dära wink

*hoppas att du vart vettigare av ens inlägg*

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang