Det är väl det sista man är, hoppas jag. Men gött, då vet jag. Funderar på att bygga mig en lite häftigare 900, men då vill jag ha så lite rör/slangar som möjligt.
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
Det är väl det sista man är, hoppas jag. Men gött, då vet jag. Funderar på att bygga mig en lite häftigare 900, men då vill jag ha så lite rör/slangar som möjligt.
Hahah , men dåså! Dock är det trögare stillaståendes än att ha en helt utan servo... Men det går som sagt att köra.
Det är väl det sista man är, hoppas jag. Men gött, då vet jag. Funderar på att bygga mig en lite häftigare 900, men då vill jag ha så lite rör/slangar som möjligt.
Hahah , men dåså! Dock är det trögare stillaståendes än att ha en helt utan servo... Men det går som sagt att köra.
Det kan jag tänka mig. Det får väl bli att testa helt enkelt. Om man modifierar bort "hardyskivan" på styrstången och sätter delrinbussningar till styrväxeln så verkligen all ens kraft faktiskt går ut till hjulen när man svänger så kanske det blir okej.
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
System fullt med olja men kass/icke snurrande pump är helt jävligt. System utan olja i är helt ok att åka runt med Generellt då, ingen erfarenhet med just NG900
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
System fullt med olja men kass/icke snurrande pump är helt jävligt. System utan olja i är helt ok att åka runt med Generellt då, ingen erfarenhet med just NG900
Mena det... Om man tömmer systemet så borde det funka ett tag i alla fall.
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.