3349
Sök

Krocken nere på Emmaboda..!

84 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Är de nån som vet va som hände, såg bara en 960 eller va de va som var bra tilltryckt i fronten, hörde nåt om att den hade kört in i en bmw, men han inte se den tror ja..
nån som vet.??
Bilder på krocken?

Miklen
19 maj 2007
orka inte få upp kameran men min gissning är att bmw'n blev utviftad av funktionärerna å volvon körde kanske bra fort..bara en teori .. D ja såg va att d va inte mycke skador på pansar bmw'n men volvon va nog färdig för skroten.. iaf motorn.. Verkade inte va några skadade iaf..å det är ju huvudsaken..

Smålänning
7 883 Inlägg
19 maj 2007
Den enda krock jag såg på emmaboda var mellan en fyrhjuling och en audi...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

egen företagare
630 Inlägg
19 maj 2007
bilder? och inte bara på krocken utan på ALLT och inte bara volvo bilar wink
jag missade tyvärr hela eventet, men fick istället en heldag med min underbara dotter...

191 Inlägg
20 maj 2007
Kom och åkte förbi efter det hade hänt och fattade inte vart alla delar kom ifrån eftersom BMW:n inte va speciellt skadad. Men sen när man kollade på volvon så såg den ut som (gissa bilen) på elmia framfrån=( inte en aning vems fel de var men kan gissa mig till att volvon inte höll hastighetern iaf. Synd på en fin volvo, verkade ju vara jäkligt fin det lilla jag såg.

Åttafemti R

17 Inlägg
20 maj 2007
Det blev kö och alla bromsade. Sedan kom volvon efter och inte hann bromsar riktigt så han körde in i bilen bakom mig sedan åkte bilen bakom mig in i mig. Ingen allvarligt skadad. Vet inte riktgit om han vill att man lägger ut bilder på hans korckade bil.

2 924 Inlägg
20 maj 2007
Lotec skrev:
Kom och åkte förbi efter det hade hänt och fattade inte vart alla delar kom ifrån eftersom BMW:n inte va speciellt skadad. Men sen när man kollade på volvon så såg den ut som (gissa bilen) på elmia framfrån=( inte en aning vems fel de var men kan gissa mig till att volvon inte höll hastighetern iaf. Synd på en fin volvo, verkade ju vara jäkligt fin det lilla jag såg.

Låter som en kö-krock och då är det alltid bilen bakom som är vållande eftersom man är skyldig att hålla tillräckligt avstånd och laglig hastighet...även om bilen framför tvärnitar, kör i krypfart eller liknande...
Sånna krockar är nog de vanligaste, händer dagligen...
Senast redigerat av peegee (20 maj 2007)

~ Life is short, have FUN! ~

med lem
1 147 Inlägg
20 maj 2007
finns en bild på det i eftersnacks tråden

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök