2533
Sök

Munvatten gör dig rattfull!

457 Inlägg
21 maj 2007
#21
Slim_Kim skrev:
Munvattnet som de gäller heter Listerine. Jo ja har tänkt på de me, gör man ett blodprov så visar de ju att man faktist har tagit munvatten o inget annat.
Använder det oxå...

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
21 maj 2007
#22
Nattugglan skrev:
Grabber skrev:
Inte så konstigt! Munvatten innehåller ju sprit!
Men man måste dricka en flaska eller mer för att det ska komma i blodet om man ska vara riktigt onykter!
Dom snackade om att supa på munvatten i flashbacks forum och dom kom fram till att det var ämnen i en som kan döda en om man får i sig för mycket
så det går nog inte att supa på det smile
tja, det är väl inte farligare än T-röd och det finns det ju folk som dricker... (mest uteliggare då men) *sen att dem inte mår bra av det är ju en annan femma, men alla som vill berusa sig på annat än "vanlig alkohol" löper ju en medveten risk t.ex alla ungdomar som för några år sedan drack tvål.....

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

Kapten Långsam
185 Inlägg
21 maj 2007
#23
Man blir ju inte rattfull per definition, alkoholen stannar ju i munnen. Använder Listerine varje morgon innan jag åker iväg till plugget, tänker inte ändra på dom vanorna. Blir man haffad får man väl förklara sig och ta blodprov då, inte så mycket att göra. Sen får man ju ha maximal jävla otur om man ska lyckas åka fast, ger utslag max 20-30min efter att man använt munvattnet, sedan märks ingenting.


Sök