2554
Sök

Söker bas och slutsteg

Slacker
59 Inlägg
7 november 2005
Trådstartare
jag skulle vilja ha lite råd och tips på vilka grejer som inte är dom bästa, men som ser bra ut, gärna blått smile, och som ger ett hyffsat ljud..

Det jag söker är ett slutsteg och en 10 eller 12 tums bas..

Är himla suger på Crunch V2300 2-kanals slutsteg som finns på mds.se

Vilken eller vad passar bra till detta?

Ha're så länge..
Senast redigerat av gratzner (7 november 2005)

What's your name? What've you had? ....Safe as fuck!

49 Inlägg
7 november 2005
det finns biliga basar på en tysk sida som är på finska.. men där finns det autobahn 12" som är snygga som fan å det är bra basar hela basen är kromad å har flamer runt om ¨å den kostar bara ca 1000kr med frakt från tyskland. det finns biliga monoblock också som kostar 1500kr å upp åt.. kan säkert hjälpa dig å hitta nå bra där om du är intresserad..

livet är för kort för att köra diesel.....

4 554 Inlägg
7 november 2005
länk jirno?

21 Inlägg
7 november 2005
Du kan kan köpa ett slutsteg av märket DLS det är jävligt bra grejer och du får ett mycket bra ljud.

Hellre en back i hallen än ett hack i ballen.

6 Inlägg
7 november 2005
Gas har väl relativt bra grejor och billiga?

81 Inlägg
7 november 2005
DLS är riktigt bra grejer inte överdrivet dyra heller. har själv ett monoblock från DLS spelar riktigt bra.

mina erfarenheter av GAS är lite sisodär.. lite lågbudgetprylar..

12 Inlägg
7 november 2005
hej.. klart att det skar vara mds te bilen.. har provat snart allt å mds låter fan bäst men inte det blilgaste men men man får ju räkna me lite pengar när man skar bygga billjud åå ett Crunch V2300 är inget dumt steg finns grymt med kraft i ett sånt åå ser bra å snyggt ut åå helt klart ett bra steg till vettiga pengar mvh//pihl

livet börjar vid 200kmh..

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
12 november 2005
GAS är ger bra ljud för den lilla pengen, iaf 6x9:orna och slutstegen, har en baslåda med 2 12" basar i, de va ingen höjdare enligt mig..  så nu har jag bytt upp mig till en Kicker Solo Baric L5 12".. Den är verkligen värd de pengar den kosta.. Driver den med hjälp av ett GAS Alpha 4x100 steg.. är ett väldigt prisvärt steg, orkar driva 2 stycken L5:or 12".. smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

SSS -12
3 217 Inlägg
13 november 2005
dj_aggwa skrev:
GAS är ger bra ljud för den lilla pengen, iaf 6x9:orna och slutstegen, har en baslåda med 2 12" basar i, de va ingen höjdare enligt mig..  så nu har jag bytt upp mig till en Kicker Solo Baric L5 12".. Den är verkligen värd de pengar den kosta.. Driver den med hjälp av ett GAS Alpha 4x100 steg.. är ett väldigt prisvärt steg, orkar driva 2 stycken L5:or 12".. smile

Jag vägrar hålla med dig där om GAS 6x9... Sorry men jag kan bara inte! Det är inget att satsa på! Inte Alpha-serien iallafall, i sådana fall Silver-serien...

Kolla annars NetOnNet, dom har billiga Sony Xplod som gör sjukligt bra grejer för en låg summa pengar smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök