affärside?

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
22 maj 2007 · 605 Inlägg

Det e la bara att köra på den idéen vidsidan av skolan?! Du kan ju både plugga å driva företaget! Vad du än gör så skippa inte skolan iaf.
Fast jag får nog hålla med de andra om att du har tuff konkurans.....hmm

Men men lycka till iaf!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Hool
22 maj 2007 · 1 067 Inlägg

Är du beredd att jobba tills du kräks?
Är du beredd att jobba dygnet runt året runt?
Är du beredd att jobba som ett ålbete utan riktig lön i något/några år innan det bär sig?

Dessutom kommer inten betala några pengar för att synas på en sådan site.

Din marknadsföring kommer drunkna i alla andra 1018927 företag som vill sälja in reklam av alla de slag..

Stay in school..

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
FireTraXX DFFL
22 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Finns ett oändligt antal sådana sidor redan.
För 10 år sen hade det kunnat bli något, men inte idag.
Tyvärr så får du nog rikta din extraenergi någon annanstans.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
haxer Proljece?
22 maj 2007 · 1 464 Inlägg

Jag hade först sett till att jag hade en lyckad sida lättare att få pengar från annonser.... gör någon konkurent till kommun sida plocka sedan pengar därifrån. Till och med google.se fick sänka priserna på sina annonser nu. Så nee tror inte du kommer så långt jag har endå en del webdesigns kunskap och har inte kommit så långt med att tjäna grova pengar räkna med att du går back i början köp en .se adress och länka till egen server kostar 24kr i månaden eller nått rätt mycket jobb om det ska bli bra ... jag hade sagt strunta i det som andra också säger för 10år sen så hade det funkat ... to late now.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang