bor i en ort och den grymmaste och ballaste bilen hittils är ju en ferrari av nyare modell sen såg jag en ferrari cab också och så har vi ju en hel del mustanger också
De snyggaste bilarna får nog vara: 1. Koenigsegg CCGT 2. Koenigsegg Flowerpower (eller nu vad den heter) 3. Koenigsegg CCX 4. Koenigsegg CCR
Tror att de va dom snyggaste
Förutom Koenigsegg:arna så vet jag inte riktigt vad det finns för snygga bilar i min stad. Finns några Porschar och har även sett någon Ferrari.
Det här med flowerpower tror jag inte riktigt på eftersom det än så länge bara är en Demobil och finns bara 1 av och den har väl mr koenigsegg himself på sin firma.
De snyggaste bilarna får nog vara: 1. Koenigsegg CCGT 2. Koenigsegg Flowerpower (eller nu vad den heter) 3. Koenigsegg CCX 4. Koenigsegg CCR
Tror att de va dom snyggaste
Förutom Koenigsegg:arna så vet jag inte riktigt vad det finns för snygga bilar i min stad. Finns några Porschar och har även sett någon Ferrari.
Det här med flowerpower tror jag inte riktigt på eftersom det än så länge bara är en Demobil och finns bara 1 av och den har väl mr koenigsegg himself på sin firma.
men han kanske bor i Ängelholm där Koenigsegg har sitt garage
här i så måste jag väl säga bröderna Carrera GT (silver och svart) säg att det ska trava runt en Supra här också men har såfall missat den
Finast här i stan ä nog http://www.garaget.org/?car=5870 idag såg ja en charger i stan för första gången, men dä ä fler som har sätt & den ä riktigt fin en tredje i stan som ä fin ä en blå Galardo :p
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!