Nej,du behöver även:
Större spridare (troligen) beroende på hur högt du tänkt lägga laddet.
Grenrör som ditt garett aggregat passar på.
Nån form av styrning till motorn som lurar den om övertrycket.
Mappning.
Kompsänkning.(tex extra topp packning).
Har säkert glömt en del nu,men är lite halv seg i huvet.
En fråga är: att iom att du inte har en aning om nått av detta du skrivit (som du själv säger),hur har du då ens tänkt få ihop detta?
finns fler saker att skriva om detta ämne,men om du smart så läser du på om turbo konvertering,turbo i allmänhet på tex garaget,Zatzy och andra motor forum för att skaffa dig dels bättre kusnkaper.
Men även få en bättre bild av vad det hela innebär.
Plus att du även inte kan besikta vanligt med konverteringen på.
Utan du får antingen plocka bort allt sånt,alt ha en extra motor inför besiktningen.
Eller så byter du bromsar och en massa annat och SFRO reggar bilen sen.
Kostnad för själva konverteringen är svårt att säga,allt beror på hur mycket man kan själv och vad man kan få för priser.
men säg att det kostar dig 10-40tusen så har du ävne lite marginal.
OBS: värt att veta är att ett bygge oftast blir dyrare än man tror.
Senast redigerat av Blida (24 augusti 2007)