Finns 3 saker som kan orsaka det och det är däck med bula, skev fälg och att det saknas centreringsring.
har inte tänkt så jävla mycke på de, men har bytt några drivaxlar med taskig inre knut.... vid motorbroms/ sänkning av farten har de börjat hoppa å studsa som fan... Antagligen pga av att de uppstår egensvängningar vid låg belastning å X antal varv/min på grejerna.....
senaste bilen jag fixade felet på var en ambulans som hade rullat några tusen mil med samma däck å fälgar, å den fungerade efteråt så... Ptja de hade inte med däcken å göra i alla fall...
Finns 3 saker som kan orsaka det och det är däck med bula, skev fälg och att det saknas centreringsring.
Du har inte kört en bil med dålig inre drivknut antar jag? Det vibrerar som bara den i hela bilen om den är dålig..
Ta reda på fakta som du uppenbarligen inte vet om du uttalar dig som du precis gjorde.
Visst har jag gjort det och det kan ge kraftiga vibrationer MEN har DU tittat på filmen som ts lagt upp?????
Nu va det ju förvisso ett tag sedan han la upp den och jag svarade på HANS problem utan att läsa när han startat tråden.
Okej, för jag svarade på killen som undrade sist, som öppnade upp tråden på nytt och har inte gett vidare mycket information om felet. Inte trådskaparen som frågade för 1 år sedan. Så ett missförstånd helt enkelt då.